سردار آزمون در تراکتور؟ شایعه‌ای جذاب یا داستانی تکراری؟

در حالی که تراکتور با جذب ستارگان نامداری همچون بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر، خود را برای قهرمانی در لیگ برتر آماده می‌کند، زمزمه‌هایی از احتمال پیوستن سردار آزمون به این تیم به گوش می‌رسد.

 طی یکی دو روز اخیر دوباره بحث انتقال سردار آزمون به تراکتور مطرح شده که البته فقط در حد یک شایعه هواداری است.

به گزارش ایرنا، تراکتور تیمی رویایی بسته و با جذب بازیکنانی نظیر علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، ایگور پوستونسکی، مهند علی و ادامه همکاری با شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری و ریکاردو آلوز به یکی از شانس‌های مسلم قهرمانی در لیگ بیست و چهارم بدل شده است. با توجه به خریدهای انجام شده، خیلی‌ها معتقدند تراکتور به سقف بودجه رسیده و نمی‌تواند مبلغ دیگری را برای جذب بازیکن جدید هزینه کند.

طی یکی دو روز اخیر اما خبری منتشر شد مبنی بر اینکه تراکتور با سردار آزمون هم مذاکره کرده و شاید این مهاجم 29 ساله را جذب کند. حتی برخی از قول محمدرضا زنوزی( مالک تراکتور ) عنوان کردند وقتی سردار قصد بازی در تیم‌های عربی را دارد، چرا به تراکتور نیاید؟ این شایعه هنوز هم تکذیب نشده اما موانع بزرگی پیش روی خود دارد که یکی از آنها علاقه آزمون به ادامه بازی در فوتبال اروپا است.

از طرفی دیگر مبلغ رضایتنامه آزمون 12/5 میلیون یورو است. یعنی تراکتور یا هر باشگاه ایرانی دیگر باید به اندازه دو برابر سقف بودجه خود هزینه کند تا فقط رضایتنامه آزمون را از بایر لورکوزن بگیرد. ضمن اینکه دستمزد سردار هم مشخص است و اگر به آسیا بیاید کمتر از 5 میلیون یورو نمی‌خواهد.

با توجه به این مسائل، حضور آزمون در تراکتور را باید یک خبر جذاب، فقط برای فضای مجازی بدانیم. خبری که یکی دو روز هواداران تراکتور را جذب خود می‌کند و دیگر اثری از آن نخواهیم دید. البته آزمون در مصاحبه‌های قبلی خود تأکید کرده بود که در لیگ ایران به تراکتور علاقه‌مند است اما همین نکته به تنهایی نمی‌تواند باعث حضور او در تیم تبریزی شود.

آزمون این روزها در آلمان حضور دارد و در مذاکره با مسئولان بایر لورکوزن دنبال راهی برای جدایی می‌گردد. این مسیر شاید به اسپانیا و باشگاه سویا ختم شود و شاید هم به فوتبال آسیا. هنوز کسی نمی‌داند آینده سردار به چه شکل رقم خواهد خورد. شاید هم بازگشت به زنیت و لیگ روسیه در دستور کار شماره 20 تیم ملی ایران قرار بگیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر