همسر کلینت ایستوود درگذشت

کریستینا ساندرا همسر کلینت ایستوود از دنیا رفت.

سینما اعتماد نوشت: کریستینا ساندرا همسر کلینت ایستوود از دنیا رفت. کارگردان 94 ساله برنده اسکار با انتشار بیانیه‌ای درگذشت همسرش در 61 سالگی تأیید کرده و می‌گوید:‌ «کریستینا زنی دوست‌داشتنی و مهربان بود، و من بسیار دلتنگش می‌شوم.»

ساندرا و ایستوود از یک دهه قبل با یکدیگر وارد رابطه شدند. بر اساس گزارش‌های غیررسمی ساندرا وقتی در هتل مدیسون رنچ ایستوود در کالیفرنیا به عنوان مهماندار کار می‌کند با بازیگر کهنه‌کار آشنا می‌شود. ایستوود پیش از ساندرا با «دینا ایستوود» گوینده اخبار تلویزیون و پیش از آن از سال 1953 تا 1984 با «مگی جانسون» مدل آمریکایی ازدواج کرده بود.

همسر کلینت ایستوود درگذشت

بازیگر «نابخشوده» و «خوب بد زشت» در این میان با «رکسان تونس» رقصنده و بدلکار و «سندرا لاک» بازیگر که هر دو از دنیا رفته‌اند رابطه داشته است.

ساندرا در سال 2015 به همراه ایستوود در مراسم اسکار حضور پیدا کرد و در سال‌های بعد روی فرش قرمز مراسم افتتاحیه فیلم‌های «سالی» (Sully)، «قاطر» (The Mule) و «قطار 15:17 به پاریس»‌ (The 15:17 to Paris) و «ریچارد جول» (Richard Jewell) رفت.

ایستوود به تازگی فیلمبرداری جهلمین فیلمش «عضو شماره دو هیأت منصفه» (Juror No 2) با بازی «نیکلاس هولت»، «تونی کولت» و «جی.کی. سیمونز» را به پایان رسانده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر