اختلال بزرگ آی تی در جهان/ از لغو پروازها تا بازگشت تدریجی خدمات (فیلم)

اختلال بزرگ آی تی در فرودگاه ها و مراکز جهان ببینید. سهام شرکت کرود استرایک در میانه این اختلال حدود ۱۲ درصد سقوط کرد و ارزش سهام رقبای آن افزایش یافت.

بسیاری از شرکت‌های جهان از خطوط هوایی، مراقبت‌های بهداشتی تا حمل و نقل و امور مالی پس از یک نقص و اشتباه در به روز رسانی نرم افزار امنیتی دوباره وصل و آنلاین شدند.

به گزارش عصرایران به نقل از رویترز، این اشتباه که در به روز رسانی سیستم امنیتی کرود استرایک رخ داد  روی فضای ابری مایکرو سافت تاثیرگذاشت و آسیب پذیری فناوری های به هم پیوسته جهان را برجسته کرد.

سهام شرکت کرود استرایک در میانه این اختلال حدود 12 درصد سقوط کرد و ارزش سهام رقبای سایبری آن افزایش یافت.

شرکت ها پس از رفع اختلال و قطعی با انبوهی از از پروازهای به تاخیر افتاده و لغو شده، نوبت‌های پزشکی کنسل شده، سفارش‌های از دست رفته و بسیاری از مسائلی که احتمالا جبران آنها روزها طول می کشد، مواجه شدند.

کسب و کار ها و کمپانی ها نیز با سوالاتی در باره مهار قطعی و اختلال‌های آینده ناشی از فناوری برای محافظت از سیستم‌هایشان مواجه هستند.

 

 

 
ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر