کلاهبرداری عجیب از صاحبان آپارتمان‌های اجاره‌ای در تهران

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا از دستگیری ۳ نفر با اتهام کلاهبرداری خبر داد

کلاهبرداری عجیب از صاحبان آپارتمان‌های اجاره‌ای در تهران

به گزارش خبرآنلاین،معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا از دستگیری 3 نفر با اتهام کلاهبرداری خبر داد. سرهنگ عبدالله چولکی اظهار داشت: با ارجاع پرونده‌ای از پلیس آگاهی تهران بزرگ با موضوع کلاهبرداری به شیوه اجاره واحدهای مسکونی، به جهت حساسیت موضوع رسیدگی آن به کارآگاهان پلیس آگاهی ارجاع شد.

فارس در خبری نوشت:وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد فردی به هویت معلوم آپارتمان‌های مسکونی تعداد 75 نفر را با اخذ وکالتنامه از مالکان جهت اجاره دادن دریافت و در ادامه آپارتمان‌های فوق را با اخذ مبلغ ودیعه سنگین به افراد دیگر واگذار کرده و سپس متواری شده است.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: بلافاصله با هماهنگی قضائی تمامی حساب‌های بانکی متهم و همدستانش مسدود و با انجام تحقیقات میدانی و شناسایی مخفیگاهش، وی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

وی تصریح کرد: در تحقیقات انجام‌شده و بررسی مدارک و مستندات موجود، مشخص شد برادر متهم نیز همدست وی بوده و بخشی از وجوه کلاهبرداری به حساب همسرش واریز شده است که طی یک عملیات پلیسی این متهمان نیز در مخفیگاه خود در یکی از شهرهای شمالی شناسایی و دستگیر شدند و در بازجویی‌ها اعتراف کردند.

سرهنگ چولکی با بیان اینکه اقدام سریع و بررسی دقیق موضوع توسط پلیس آگاهی به این منجر شد که مجرمان به اهداف شوم خود نرسند، به شهروندان توصیه کرد: برای معاملات ملکی و وکالت اجاره به بنگاه‌های املاک معتبر و دفترخانه‌های مجاز مراجعه کنید.

233217

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر