پاریس در آستانه المپیک؛ تدابیر امنیتی شدید و محدودیت‌های ترافیکی

با نزدیک شدن به آغاز بازی‌های المپیک پاریس، تدابیر امنیتی شدیدی در پایتخت فرانسه به اجرا درآمده و محدودیت‌های ترافیکی گسترده‌ای اعمال شده است. تردد در برخی مناطق به طور کامل مسدود شده و فقط افراد دارای مجوز می‌توانند در این محدوده‌ها تردد کنند.

با نزدیک شدن به آغاز بازی‌های المپیک پاریس تدابیر شدید امنیتی در پایتخت فرانسه حاکم شده است.

به گزارش ایرنا، بازی‌های المپیک پاریس با دیدارهای فوتبال و راگبی از روز چهارشنبه سوم مرداد آغاز می‌شود و مراسم افتتاحیه نیز روز جمعه پنجم این ماه برگزار خواهد شد. بر همین اساس، مسئولان فرانسوی تدابیر شدید امنیتی را در پاریس ایجاد کرده‌اند و ترددها و عبور و مرور افراد و وسایل نقلیه به شدت کنترل می‌شود. با ورود نخستین گروه از ورزشکاران و تیم‌های شرکت کننده به دهکده بازی‌ها، این تدابیر شدت یافته است. با توجه به اینکه قرار است مراسم افتتاحیه در سواحل رود سن برگزار شود، تردد در طول این مسیر نیز تحت کنترل نیروهای امنیتی فرانسه قرار دارد.

10 ایستگاه مترو که روزانه محل تردد مردم پاریس بوده، به طور کامل بسته شده تا تردد در این منطقه کاهش یابد. مسیرهای منتهی به رود سن نیز مسدود شده و بسیاری از مردم پاریس برای دوری کردن از شلوغی، به شهرهای دیگر پاریس مسافرت کرده‌اند. تنها افرادی می‌توانند در محل‌های مسدود شده تردد داشته باشند که مجوز کار در فضاهای داخلی این محدوده را داشته و یا مجوز لازم را کسب کرده‌ باشند.

گفته می‌شود بیش از 320 هزار تماشاگر این فرصت را خواهند داشت تا مراسم افتتاحیه را از نزدیک نظاره‌گر باشند. بر اساس برنامه‌ریزی مسئولان برگزاری، قرار است ورزشکاران در امتداد رودخانه سن و از داخل 180 قایق که برای این کار در نظر گرفته شده، شاهد آغاز مراسم افتتاحیه باشند. همچنین 240 اتوبوس نیز ورزشکاران را از دهکده بازی‌ها به محل برگزاری مراسم افتتاحیه منتقل خواهد کرد تا این دوره از بازی‌ها رسما آغاز شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر