خط ویژه المپیک پاریس دردسرساز شد؛ ۴۰۰ جریمه برای رانندگان متخلف

در آستانه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴، پاریس از خط ویژه‌ای برای تسهیل تردد مسئولان، ورزشکاران و رسانه‌ها رونمایی کرد. با این حال، در دو روز گذشته ۴۰۰ قبض جریمه برای رانندگانی که به طور غیرمجاز از این خط استفاده کرده‌اند، صادر شده است.

 پاریس در آستانه میزبانی المپیک 2024 از یک خط اختصاصی برای تسهیل دسترسی به سالن‌ بازی‌ها رونمایی کرد که مردم عادی اجازه ورود به آن را ندارند اما از زمان افتتاح آن و در 2 روز گذشته تاکنون 400 قبض جریمه برای متخلفان و سوءاستفاده کنندگان از این خط ویژه صادر شده است!

به گزارش ایرنا، مقامات راهنمایی و رانندگی شهر پاریس طرح ویژه‌ای را برای مقابله با چالش ترافیک در زمان برگزاری بازی‌های المپیک 2024 در نظر گرفته‌اند. مسئولان بازی‌های المپیک در صدد هستند تا با ارائه راهکارهای مختلف تردد در این شهر را تسهیل و امکانات ویژه‌ای را برای گردشگران،‌ خبرنگاران و تیم‌های حاضر در این رویداد مهیا کنند.

پاریس که به ترافیک سنگین مشهور است، در آستانه بازی‌های المپیک از خط ویژه‌ای رونمایی کرد که تنها مسئولان برگزاری، تیم‌های شرکت‌کننده، چهره‌های ورزشی دخیل در این بازی‌ها، تیم‌های امدادی و رسانه‌ای امکان استفاده از این خط ترافیکی ویژه را خواهند داشت تا تردد آنها در جریان بازی‌های المپیک با کمترین چالش همراه باشد.

با این خط ترافیکی ورزشکاران می‌توانند در فاصله زمانی کمتر از 20 دقیقه از دهکده المپیک در سن‌دنی به تمامی فضاهای ورزشی در پاریس و حومه پایتخت فرانسه دسترسی داشته باشند.

با این حال، به رغم هشدارها، در فاصله 2 روز تا آغاز این بازی‌ها، راهنمایی و رانندگی پاریس 400 قبض جریمه برای رانندگان متخلف که به این خط ویژه وارد شده‌اند، صادر کرده است. گفته می‌شود جریمه‌های اعمال شده 147 دلار است!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر