از پیکان تا استقلال؛ علیرضا کوشکی در پی احیای دوران طلایی با پیراهن آبی

علیرضا کوشکی که بهترین دوران فوتبالی خود را در پیکان تجربه کرده، با پیوستن به استقلال، به دنبال احیای دوران طلایی خود است.

علیرضا کوشکی، وینگر فصل گذشته گل‌گهر سیرجان با امضای قراردادی 2 ساله به استقلال تهران پیوست و شاگرد جواد نکونام شد.

به گزارش فوتبال 360، استقلالی‌ها در روزهای گذشته در سودای آن بودند تا بتوانند ساختار خط دفاعی تیم خود را تقویت کنند و در این مسیر، آبی‌پوشان پایتخت به سراغ جذب بازیکنانی نظیر سامان فلاح، رامین رضاییان و میلاد زکی‌پور رفتند تا ساختار دفاعی آبی‌ها در مقایسه با فصل گذشته دستخوش تغییرات مهمی شده باشد؛ ضمن آنکه محمدحسین اسلامی در کنار ودران کیوسفسکی و آلمدین زیلیکیچ از جمله دیگر بازیکنان جذب‌شده از سوی استقلال در بازار تابستانه محسوب می‌شوند.

آبی‌پوشان پایتخت بعد از تقویت ساختار دفاعی به سراغ تقویت فاز تهاجمی رفتند و در این زمینه، جواد نکونام در کنار اعلام نام بازیکنان خارجی مدنظر خود، درخواست جذب علیرضا کوشکی را داد؛ آن‌هم در حالی‌که بعد از تغییر و تحولات رخ‌داده در کادرفنی گل‌گهر، کوشکی موفق شد رضایت‌نامه خود را از تیم سیرجانی بگیرد و بعد از یک فصل پرفرازوفرود و البته ناموفق در جمع سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی به دنبال انتخاب چهارمین تیم خود در دوران حضورش در لیگ برتر فوتبال ایران بود.

به یاد دوران درخشان در پیکان

علیرضا کوشکی، وینگر 24 ساله فوتبال ایران بدون‌شک بهترین دوران فوتبالی خود را در تیم پیکان گذراند؛ جایی‌که او در 44 مسابقه موفق شد 7 بار در قامت گلزن در ترکیب خودروسازان بدرخشد و 3 بار هم روی گل‌های پیکان در نقش‌آفرین بود تا جمعاً روی 10 گل پیکانی‌ها در طول 44 دیدار موثر بوده باشد. بعد از درخشش در پیکان بود که عملکرد او موردتوجه فولادی‌ها قرار گرفت اما بعد از جدایی از جمع خودروسازان، کوشکی روزهای خوبی را پشت سر نگذاشت.

روزهای پرنوسان؛ از اهواز تا سیرجان

کوشکی در طول 3 فصل گذشته در تیم‌های فولاد خوزستان و گل‌گهر سیرجان کار خود را دنبال کرده و بررسی آمار و ارقام نشان می‌دهد که او نتوانسته انتظارات را برآورده کند. وینگر جوان فوتبال ایران در 44 بازی برای فولاد (در لیگ برتر، جام حذفی، لیگ قهرمانان آسیا و سوپرجام فوتبال ایران) موفق به‌ثبت تنها 2 گل شد و 2 بار هم در قامت گل‌ساز در ترکیب فولادی‌ها درخشید. در فصل گذشته هم علیرضا کوشکی در 27 بازی با پیراهن گل‌گهر (در لیگ برتر و جام حذفی) تنها یک‌بار در قامت گلزن توانست در ترکیب سرمه‌ای‌پوشان بدرخشد و یک پاس گل و یک پنالتی کسب‌شده هم در کارنامه او دیده می‌شود که ثبت 3 گل و 3 پاس گل در 71 مسابقه آمار پرنوسانی برای خرید جدید آبی‌ها محسوب می‌شود!

کوشکی دوباره به مربی مورد علاقه‌اش رسید!

مدیران باشگاه استقلال با توجه به درخواست جواد نکونام، در روزهای اخیر مذاکرات خود با علیرضا کوشکی را آغاز کردند و امروز (شنبه) مذاکرات با این وینگر 24 ساله با جدیت بیشتری دنبال شد و در نهایت قراردادی 2 ساله با کوشکی به امضا رسید. جالب آنکه بیشترین بازی دوران حرفه‌ای علیرضا کوشکی زیرنظر جواد نکونام بوده و او در 33 بازی زیرنظر نکونام تجربه ثبت 2 گل و 2 پاس گل در کارنامه‌اش دارد و حالا باید دید در دوران جدید همکاری طرفین، کوشکی در پیراهن استقلال چه عملکردی از خود به جای می‌گذارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر