امباپه؛ زلزله‌ای در مادرید! ستاره فرانسوی سیستم بازی و پرداختی رئال را متحول کرد

انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید فراتر از یک بمب نقل و انتقالاتی ساده بود. این ستاره فرانسوی با حضور خود در برنابئو، طوفانی از تغییرات را در سیستم بازی و ساختار پرداختی باشگاه ایجاد کرده است. آس اسپانیا در گزارشی به این موضوع پرداخته و از زلزله‌ای که امباپه در رئال مادرید به وجود آورده سخن می‌گوید.

بمب نقل و انتقالات تابستانی فوتبال جهان ساختار باشگاه رئال مادرید را تغییر داد.

به گزارش فارس؛ «امباپه سیستم بازی و پولی رئال را بهم زد»، این گزارش امروز (شنبه) نشریه آس اسپانیا درباره تغییرات در باشگاه مادریدی بعد از انتقال ستاره فرانسوی است.

امباپه با ارزش 180 میلیون یورو گران قیمت ترین فوتبالیست دنیاست و به نوعی جزو 3 فوتبالیست برتر دنیا به شمار می‌آید.

امباپه هفته گذشته به صورت رسمی در ورزشگاه برنابئو با حضور زیدان معارفه شد. 80 هزار مادریدی به استقبال ستاره جدید خود آمدند تا رکورد بیشترین حضور تماشاگر در تاریخ فوتبال ثبت شود.

قرارداد امباپه با رئال 5 ساله است.

نشریه آس می‌نویسد که حضور امباپه در سیستم آنچلوتی زلزله ایجاد کرد و کارلتو باید فکری به حال رودریگو کند چون امباپه در پست ستاره برزیلی بازی می‌کند و از طرفی خرید آندریک 18 ساله هم سیستم خط حمله را تغییر خواهد داد.

بر اساس گزارش رسانه اسپانیایی، امباپه سیستم پرداختی دستمزدها را نیز تغییر داده و با دریافت سالیانه 20 میلیون یورو و به علاوه 80 درصد حق تصویرش به پردرآمدترین بازیکن تاریخ رئال تبدیل شده و بالاتر از وینیسیوس و بلینگام ستاره های رئال ایستاد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر