لیگ سه در تاریکی؛ داور علیرغم اعتراضات، بازی را در تاریکی مطلق ادامه داد (+فیلم)

در اقدامی عجیب، داور دیدار تیم‌های گلچین رباط کریم و تازه‌آباد چاف لنگرود در مرحله نهایی لیگ سه فوتبال ایران، علیرغم اعتراضات مربیان و ناظران بازی، ۱۵ دقیقه پایانی این مسابقه را در تاریکی مطلق ادامه داد.

در اتفاقی بی‌سابقه از مرحله نهایی لیگ سه فوتبال ایران دیدار تیم‌های گلچین رباط کریم و تازه آباد چاف لنگرود در تاریکی مطلق ادامه یافت.

به گزارش فارس، دیدار تیم‌های گلچین رباط‌کریم و  تازه‌آباد چاف لنگرود از مرحله نهایی لیگ سه فوتبال ایران در استادیوم شهدا لنگرود 15 دقیقه پایانی میان تاریکی مطلق انجام شد.

دیدار این دو تیم در ورزشگاه شهدا لنگرود برگزار شد که از هیچ‌گونه امکانات روشنایی برخوردار نبود.

داور این دیدار علیرغم اعتراض مربیان دو تیم و ناظر بازی و ناظر فدراسیون تصمیم گرفت بازی را در شرایط تاریکی ادامه دهد.

داور این بازی با وجود برخورد های فراوان و درگیری در انتهای بازی بدون هیچگونه وقت اضافه‌ای تصمیم به خاتمه بازی گرفت.

بخش‌هایی از فیلم دقایق پایانی این دیدار را مشاهده خواهید کرد.

علی دودانگه ناظر داوری این دیدار با اشاره به  اتفاقات این دیدار گفت: قرار بود این دیدار ساعت 17  برگزار شود و نماینده سازمان لیگ گفت که حتماً بازی ساعت 18 برگزار شود و من هم متذکر شدم ساعت 20 اذان هست و اواخر بازی تاریک خواهد شد و نماینده فدراسیون گفت حتماً بازی رأس ساعت 18 برگزار شود.

دودانگه داور پیشکسوت فوتبال با اشاره به صحبتش با داور گفت: من در اواخر بازی از داور پرسیدم که آیا در این شرایط قادر به ادامه بازی هستید و داور گفت من می‌بینم و گفت نیاز به‌وقت اضافه هم نمی‌بینم من بازی را اداره می‌کنم.

وی با اشاره به انتهای بازی گفت: من در آخر بازی دستم دعا بود که خدایا کمک کن به روند بازی و شکر خدا این بازی به خیر گذشت ولی کلاً این رسم برگزاری بازی نیست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر