چانگان نِوو ئی۰۷ ؛ یک شاسی بلند کاملا متفاوت و خاص در راه بازار (+تصاویر)

در بخش ایمنی نیز چانگان نوو ئی۰۷ مجهز به دستیار ایمنی هوشمند این کمپانی است که با ویژگی ها و رفتار راننده در تعامل قرار می گیرد و برهمین اساس عملکرد خود را تنظیم می کند. از سخت افزار مورد استفاده این سامانه باید به ۱۱ دوربین، ۵ رادار موج-میلیمتری، ۱۲ رادار اولترا سونیک و ۲ سنسور لیدار اشاره کنیم.

عصر ایران-  چانگان نِوو ئی07 محصول کمپانی چینی به طور رسمی وارد بازار این کشور می شود و برای آن قیمت پایه 41300 دلار در نظر گرفته شده است. نِوو در بازار چین با نام Qiyuan شناخته می شود.

این خودرو به واسطه طراحی متفاوت خود در قسمت ستون آخر مدتی قبل مورد توجه رسانه ها قرار گرفت. به نظر می رسد چانگان نوو ئی07 میزبان دی ان ای یک پیکاپ است تا خود را به عنوان یک اس یو وی معرفی کند.

چانگان نوو ئی07 براساس پلتفرم اس دی ای توسعه یافته و از شاسی کاملا آلومینیومی استفاده می کند. خودرو برابر با 5045 میلیمتر در طول، 1996 میلیمتر در عرض، 1695 میلیمتر در ارتفاع(مرتفع ترین قسمت سقف) و 3120 میلیمتر در فاصله بین محورها توسعه یافته است.

این شاسی بلند 5 نفره دارای وزن خالصی برابر با 2278 کیلوگرم است. ارتفاع از سطح زمین 227 میلیمتر است. شاخص غوطه وری در آب نیز 600 میلیمتر مورد اشاره قرار گرفته است.

میزبان رینگ های آلومینیومی 20 و 21 اینچی براساس تریم انتخابی، است. سامانه تمام چرخ محرک نیز به عنوان آپشن ارائه می شود. تریم پایه با تک موتور الکتریکی 338 اسب بخاری مرتبط با محور عقب ارائه می شود اما در تریم تمام چرخ محرک یک موتور الکتریکی 252 اسب بخاری به محور جلو نیز اضافه می شود.

انرژی مورد نیاز موتورها از بسته باتری ترنری لیتیم تامین می شود. شاخص صفر تا 100 کیلومتر در تریم تمام چرخ محرک برابر با 4 ثانیه است و بیشینه سرعت نیز 210 کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

برد حرکتی و ظرفیت باتری های تریم هنوز مورد اشاره قرار نگرفته اند.

در بخش ایمنی نیز چانگان نوو ئی07 مجهز به دستیار ایمنی هوشمند این کمپانی است که با ویژگی ها و رفتار راننده در تعامل قرار می گیرد و برهمین اساس عملکرد خود را تنظیم می کند. از سخت افزار مورد استفاده این سامانه باید به 11 دوربین، 5 رادار موج-میلیمتری، 12 رادار اولترا سونیک و 2 سنسور لیدار اشاره کنیم.

ظرفیت بار در قسمت عقب کابین 300 کیلوگرم عنوان شده است.

در فضای کابین برای صندلی های جلو از فناوری زرو گراویتی و تنظیم الکتریکی استفاده شده است. نمایشگر اصلی تنظیمات سرگرمی در اندازه 15.4 اینچی، نمایشگر هداپ، نمایشگر سقفی، سیستم صوتی با 18 اسپیکر و نورپردازی 256 رنگ از فناورانه های کابین هستند.

چانگان نِوو ئی07

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر