عودت ۱۷ میلیارد تومان وجوه سرقتی از طریق تماس تلفنی با پلیس فتا

رئیس مرکز امداد و فوریت‌های سایبری پلیس فتا: اگر هموطنان همان دقایق اولیه با پلیس فتا تماس بگیرند و کلاهبرداری را گزارش دهند با امکاناتی که در مرکز وجود دارد حساب فرد هکر و مجرم را بلافاصله مسدود و وجه اخاذی شده عودت داده می‌شود.

رئیس مرکز امداد و فوریت‌های سایبری پلیس فتا از عودت 17 میلیارد تومان وجوه سرقتی شهروندان از طریق تماس تلفنی با پلیس فتا خبر داد.

سرهنگ رامین پاشایی رئیس مرکز امداد و فوریت‌های سایبری پلیس فتا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بسیاری از هموطنان که به علت بی توجهی به هشدارها و سهل انگاری مورد سرقت، اخاذی و هک قرار می‌گیرند گفت: اگر هموطنان همان دقایق اولیه با پلیس فتا تماس بگیرند و کلاهبرداری را گزارش دهند با امکاناتی که در مرکز وجود دارد حساب فرد هکر و مجرم را بلافاصله مسدود و وجه اخاذی شده عودت داده می‌شود.

سرهنگ پاشایی بابیان اینکه تقریباً ماهانه 400 تا 500 هزار تماس تلفنی در این زمینه دریافت می‌شود، گفت: بیشتر تماس‌ها با پلیس فتا به ترتیب از استان‌های تهران، اصفهان و خراسان رضوی بوده است.

وی افزود: همچنین در ماه جاری حدود 17 میلیارد تومان از وجوه سرقتی با تماس تلفنی پیگیری پس از مسدود کردن حساب مجرم و سیر مراحل قانونی وجه اخاذی شده عودت داده می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر