پرداخت زکات در پارسیان، بیش از صد برابر افزایش یافت

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) پارسیان هرمزگان گفت: براساس آخرین آمارها ۳۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال زکات از ابتدای سالجاری تاکنون در این شهرستان جمع‌آوری شد که از افزایش ۱۸۵ درصدی برخوردار است.

پرداخت زکات در پارسیان، بیش از صد برابر افزایش یافت

به گزارش خبرآنلاین، «محمود مصلح»، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) پارسیان هرمزگان روز یکشنبه گفت: از این میزان زکات پرداختی 11 میلیارد و 770 میلیون ریال نقدی و 18 میلیارد و 480 میلیون ریال آن کالایی شامل برنج و بسته‌های معیشتی بوده که به نیازمندان اهدا شده است.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال میزان پرداخت زکات در شهرستان پارسیان به 100 میلیارد ریال برسد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) پارسیان بیان کرد: ظرفیت بسیار خوبی در حوزه زکات در سطح شهرستان وجود دارد و باید نسبت به ترویج و احیای فرهنگ زکات در جامعه به صورت مستمر تبلیغات و در خصوص مصارف آن شفاف سازی داشته باشیم تا شاهد احیای این سنت الهی باشیم.

وی افزود: همه مردم و خیران و پرداخت کنندگان زکات و کمک‌های مردمی می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #0769*8877* و واریز نقدی به شماره کارت 6037997950027772 و یا مراجعه حضوری به واحد توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد پارسیان یاری گر این نهاد در رفع مشکلات و نیازهای ضروری و اساسی نیازمندان باشند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر