دوازدهمین دوره مسابقات آماده کشوری در انزلی به کار خود پایان داد

در روز اول این دوره از مسابقات دانش آموزان با شرکت در دوره‌های همسان سازی ۸ آیتم آموزشی طرح ملی دادرس و سایر اطلاعات خود با حضور در سایت ها مرور کردند.

دوازدهمین دوره مسابقات آماده کشوری به همراه مانور امداد و نجات ساحلی و دریایی در راستای "پویش ملی غرق نشویم" و "پویش نه به تغییرات اقلیمی" در اردوگاه مهر بندرانزلی برگزار شد.
 
به گزارش عصر ایران؛ این مراسم  با حضور ریاست سازمان جوانان هلال احمر کشور، معاون سازمان امور اجتماعی وزارت کشور، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان؛  فرماندار  و  معاون پیش دبستانی و دانش اموزی  و دیگر مسُولان در اردوگاه مهر بندرانزلی به میزبانی استان بوشهر  برگزار شد.

لازم به ذکر است  قریب به 1500 نفر در این المپیاد در 2 بخش  دختران و  پسران از تاریخ 7تا15 تیرماه به رقابت پرداختند.
 
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر درخصوص این مسابقات اظهار کرد: این مسابقات با رژه داوران و  دادرسان کل کشور و مربیان و سرپرستان اعزامی از استان‌ها کار خود را آغاز و دانش آموزان  ضمن ادای احترام به شهدای خدمت و سایر شهیدان  والا مقام میهن اسلامی مان وارد سایت های آموزشی  خود شدند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان از 31 استان کشور به رقابت پرداختند، عنوان کرد: در روز اول این دوره از مسابقات دانش آموزان با شرکت در دوره‌های همسان سازی 8 آیتم آموزشی طرح ملی دادرس و سایر اطلاعات خود با حضور در سایت ها مرور کردند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با اشاره بر مسابقات جنبی دادرسان، خاطرنشان کرد: در آیتمهای جذاب الوارچینی، حمل آب، دوز بزرگ امدادی وجدول سودوکوی میدانی به رقابت پرداختند. 

وی با تاکید اینکه مسابقات به صورت جذاب و مفرح و با اهداف امدادی طراحی شد، خاطرنشان کرد: در بخش توانمندسازی همه دانش آموزان در کارگاههای کار با طناب و گره زنی، جهت یابی، جهت یابی و شناخت محیط و آشنایی با سگ های تجسس نیز حضور یافته و در این زمینه نیز مهارت کسب کردند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ادامه داد:  در این دوره از مسابقات برای اولین بار با استفاده  از عینک های واقعیت مجازی (VR) دانش آموزان در زمینه زلزله و سیل در فضای طراحی شده آموزش هایی در خصوص اقدامات ایمنی و نحوه پناه گیری را فراگرفتند.

لازم به ذکر است در مراسم اختتامیه این دوره ها از تیم های برتر حائز رتبه در جمع امتیازات، آیتم های اصلی و آیتمهای جنبی  و همچنین بشردوست ترین فرد هر تیم و جام بشردوستی تقدیر شد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر