کمک فوری برای درمان این سه فرزند یتیم نیازمند

خیریه همت رضاشهر با ارسال نامه ای به عصر ایران، خواستار کمک فوری برای درمان سه فرزند یتیم نیازمند شده است.

در این نامه آمده است:

احتراماً به استحضار می رساند سه مورد از فرزندان یتیم این خیریه به حضورتان معرفی می گردند.

مورد اول دختری است 15 ساله بی سرپرست که از چندی پیش دچار سرگیجه و افت فشار و درد گردن بیماریش شروع شد و پس از آزمایش تشخیص تومور بدخیم مغزی دادند که دستور جراحی فوری دادندو طبق گفته پزشک تومور پیشرفت داشته و احتمال اینکه بینایی خود را از دست بدهد زیاد است.

مورد دوم دختری دوازده ساله است که با دردهای شکم و عضلات مواجه شده و توسط مددکار مؤسسه به پزشک مراجعه کرده و مشخص شده دچار نارسایی کلیه شده و برایش چند نوبت دیالیز گذاشتند که بعلت از بین رفتن کلیه جوابی نگرفتند و هم چنان عفونت وسم داخل بدن وجود دارد و طبق تشخیص پزشک باید فورا درمان شود که متأسفانه هزینه ی بسیار بالایی دارد.

مورد سوم فرزند یتیمی است چهار ساله که سرطان خون دارد که تا امروز برای درمان مراجعه به بیمارستان زیاد داشته و هنوز جوابی نگرفته است مادرش دائم گریه می کند و شفای فرزندش را از آقا علی ابن موسی الرضا می خواهد.

طبق تحقیقات مددکار مؤسسه یکی از پزشکان حاذق قول درمان داده است که هزینه بالایی نیاز است که با فقر مطلق این مادر کاری از دستش برنمی آید.

از آنجا که این سه فرزند یتیم نیازمند حمایت هستند از شما مردم عزیز ونیک اندیش استدعای عاجل داریم یاری گر این عزیزان باشید.

سلامتی همه شما را از درگاه ایزد منان خواستاریم قبلا از همکاری و مساعدتی که دراین باره مبذول خواهید فرمود کمال تشکر و سپاسگزاری را می نماید.

شماره حساب خیریه 2042187340 شماره کارت خیریه 6104337733573958
شماره شبای خیریه IR930120000000002042187340

برای کمک آنلاین کلیک کنید

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر