استقلال در چنگال میراث آجورلو؛ بدهی‌های ۲ سال قبل مانع از بستن تیم ایده‌آل

باشگاه استقلال با وجود فعالیت جدی در نقل و انتقالات، همچنان تحت‌الشعاع قراردادهای سنگین دوران آجورلو است. مدیریت جدید استقلال معتقد است اگر این بدهی‌ها وجود نداشت، می‌توانستند تیم بهتری برای فصل جدید ببندند.

باشگاه استقلال هنوز هم با یک چالش تکراری برای بستن تیم در فصل جدید مواجه است.

به گزارش فارس، باشگاه استقلال با تیم مدیریتی جدید خود فعالیتی جدی در بازار نقل و انتقالات تابستانی دارد تا با جذب بازیکنان مدنظر و موثر بتواند با شرایط بهتری تیم را روانه مسابقات لیگ بیست و چهارم کند.

با اینحال دردسر قراردادهای بسته شده در 2 سال قبل همچنان گریبانگیر این باشگاه است و حتی مدیریت جدید نیز از این معضل در امان نیست. مدیریت فعلی باشگاه استقلال معتقد است اگر بدهی‌های به جا مانده از 2 سال پیش وجود نداشت امسال تیم بهتری می‌بست و آبی‌ها می‌توانستند پس از 2 سال تحمل مشکلات مالی ریز و درشت، امسال نفس راحتی بکشند.

عقد قراردادهای سنگین در زمان مدیریت مصطفی آجورلو موضوعی بود که باعث شد باشگاه در زمان علی فتح الله زاده و حجت کریمی دچار مشکل جدی شود. با اینحال تعدیل قراردادها برای رعایت سقف بودجه در زمان علی خطیر نیز اگرچه کمی از فشار مالی کم کرد اما منجر به آسایش مالی باشگاه استقلال نشد و اکنون موضوع تسویه بدهی‌های گذشته هم خواسته بازیکنان است.

چه بسا اگر بدهی‌ها و همچنین قراردادهای عجیب و غریب 2 سال قبل نبود، اکنون باشگاه استقلال می‌توانست با برنامه ریزی مالی بهتر، شرایط بهتری برای جذب بازیکنان جدید داخلی و خارجی داشته باشد.

این چالش باعث شده باشگاه استقلال در خالی کردن لیست بازیکنان نیز دچار مشکلی جدی باشد که این اتفاق نیز مانعی دیگر برای جذب بازیکنان جدید است چرا که با توجه به پر بودن لیست تیم، مدیریت باشگاه برای جذب هر بازیکن جدید باید برای خروج یک بازیکن برنامه ریزی کند و با توجه به قراردادهای سنگینی که در گذشته بسته شده، کاری سخت است و دردسرهای باشگاه برای بستن تیم را بیشتر می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر