رضا کیانیان بازیگر خطاب به پزشکیان: ما از کاپشن خاطره ی خوشی نداریم / خوش لباسی یک تفکر است

رضا کیانیان بازیگر خطاب به پزشکیان نوشت: لطفن به جای اون کاپشن، یک کت سبک تابستانی بپوشید. اصلن کاپشن به درد تابستان نمی خورد و در ضمن ما از کاپشن خاطره ی خوشی نداریم.

رضا کیانیان در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خطاب به پزشکیان نوشت :

سلام آقای پزشکیان. شما دیگر رییس جمهور ما هستید. می دانم نمی توانید با تی شرت و پیراهن آستین کوتاه بیرون بیایید. پس لطفن به جای اون کاپشن، یک کت سبک تابستانی بپوشید. اصلن کاپشن به درد تابستان نمی خورد و در ضمن ما از کاپشن خاطره ی خوشی نداریم.

شما چند ماه دیگر باید به نیویورک بروید. خیلی مهم است چه می پوشید. آقای خاتمی و لباس هایش را حتمن به خاطر دارید. شیک ، خوش دوخت، خوش قواره و خوش رنگ بودند. شما هم لطفن در لباس پوشیدن تجدید نظر کنید. شما آبروی یک ملت هستید. دیگر فقط خودتان نیستید. بگذارید ما و مردم دنیا از دیدن ظاهر شما هم لذت ببریم.

در سازمان ملل عکس های شما در همه ی مطبوعات جهان چاپ خواهند شد. بگذارید ایران به شکل برازنده ای به تصویر کشیده شود. لطفن کت و شلوار خوب و خوش دوخت ، کفش مناسب ، جوراب های هماهنگ و اصلاح موی شکیل داشته باشید. خوش لباسی، فقط یک ظاهر خوش نیست. یک تفکر است. دوست داشتن و فهمیدن زیبایی ست. کسی که زیبایی را دوست دارد برای ملت اش هم زیبایی خواهد خواست.

ممکن است برای زندگی شخصی تان همین لباسی که می پوشید را انتخاب کرده باشید. اما اکنون شما یک زندگی شخصی ندارید. نماینده یک ملت هستید. به ویژه وقتی در سازمان ملل و در برابر نگاه های جهانی ظاهر می شوید و عکس های شما در نشریات و سایت های جهانی منتشر می شوند.

زیبایی و متناسب بودن ظاهر شما اولین نشانه ی اندیشه های شماست. دومین نشانه ، تسلط شما به سخنوری ست. این ها باعث می شوند نمایندگان دیگر کشور ها بیشتر به حرف های شما گوش بسپارند.

حتمن شما و مشاوران شما این مسایل را می دانید. من هم نوشتم که خاطرم جمع باشد.منتظر حضور شما در سازمان ملل هستم. منتظر جلب نظر جهانیان به شما سخنان شما هستم. منتظر راه گشایی های جهانی از طرف شما هستم. موفق باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر