امباپه قلب هواداران رئال را تسخیر کرد؛ پیراهن او پرفروش‌ترین شد

رفتار امباپه در مراسم معارفه، هواداران را مجذوب خود کرد. پیراهن امباپه، بلینگام و وینیسیوس در حال حاضر پرفروش‌ترین پیراهن‌های رئال مادرید هستند.

استقبال از پیراهن ستاره فرانسوی فراتر از انتظار باشگاه رئال مادرید بوده است.

به گزارش فوتبال  360، فروش پیراهن رئال مادرید با نام و شماره کیلیان امباپه، مهاجم فرانسوی جدیدش فراتر از انتظار بوده است. روزنامه مارکا در گزارش خود اشاره‌ای به تعداد فروش و درخواست برای پیراهن شماره 9 رئال مادرید نکرده اما نوشته شرکت آدیداس و باشگاه اسپانیایی انتظار چنین استقبالی را نداشتند.

امباپه قلب هواداران رئال را تسخیر کرد؛ پیراهن او پرفروش‌ترین شد

انتقال جود بلینگام، تابستان گذشته هیاهوی زیادی به پا کرد اما علاقه به هافبک انگلیسی بعد از نمایش خوب و گلزنی‌هایش در هفته‌های اول اوج گرفت. اشتیاق به خرید پیراهن امباپه تنها بعد از مراسم معارفه‌اش  5 برابر بلینگام بوده. تقاضای زیاد جهت خرید آنلاین پیراهن امباپه، ارسال آن را به تاخیر انداخته و در فروشگاه‌های رئال مادرید صف‌های طویلی برای خرید این پیراهن تشکیل شده. در حال حاضر فروش پیراهن امباپه، بلینگام و وینیسیوس بیشتر از سایر بازیکنان است.

مانور تبلیغاتی رئال مادرید انتظارات اقتصادی از حضور امباپه را بالا برده بود اما رفتار خودش هم هواداران را در این مسیر بیشتر ترغیب کرده. او در ساعات اولیه حضورش در مادرید و در جریان مراسم معارفه‌اش به هواداران نشان داد یکی از آنهاست. استقبال هواداران هم نشان می‌‌دهد ماجراهای گذشته درباره ستاره فرانسوی را فراموش کرده‌اند.

امباپه قلب هواداران رئال را تسخیر کرد؛ پیراهن او پرفروش‌ترین شد

رئال مادرید از سال 1998 پیراهن آدیداس را به تن می‌کند و باشگاه اسپانیایی یکی از مهمترین مشتریان این شرکت محسوب می‌شود. رئال مادرید تمام قهرمانی‌های ادوار اخیر در اروپا به جز هفتمین قهرمانی را با پیراهن آدیداس به دست آورده و بعد از قطع همکاری آلمان به مهمترین مرجع این برند تبدیل خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر