سقف بودجه لیگ برتری‌ها ثابت ماند؛ پرسپولیس و تراکتور مانع افزایش حقوق بازیکنان شدند

در نشست امروز، با مخالفت برخی از باشگاه‌ها، افزایش سقف بودجه باشگاه‌های لیگ برتری برای فصل جاری تصویب نشد.

با مخالفت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و تراکتور افزایش سقف بودجه باشگاه های لیگ برتری منتفی شد.

به گزارش مهر، نشست هم اندیشی باشگاه‌های آسیایی با رئیس فدراسیون و کارگروه نقل و انتقالات امروز یکشنبه 31 تیر با حضور مدیران عامل 4 باشگاه پرسپولیس، استقلال تهران، تراکتور و سپاهان برگزار شد و در پایان با مخالفت رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، افزایش سقف بودجه باشگاه‌ها منتفی شد.

درویش در این خصوص اظهار داشت: در این جلسه بحث افزایش سقف بودجه مطرح شد که ما با آن مخالفت و اعلام کردیم اگر قرار بود این اتفاق بیفتد باید قبل از شروع یارگیری تیم‌ها اعلام می‌شد. چرا که اگر مبلغ بودجه بالاتر می‌رفت می‌توانستیم بازیکنانی که از ما جدا شدند را حفظ کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هرکدام از این بازیکنان درخواست افزایش 10 تا 15 میلیارد تومانی داشتند و اگر این اتفاق رخ می‌دهد در پرسپولیس می‌ماندند. بابت رعایت سقف بودجه، نتوانستیم آنها را در تیم حفظ کنیم. خوشبختانه با افزایش سقف بودجه مخالفت شد. این قانون برای 3 فصل تصویب شده اما گفتند برای فصل بعد می‌توان روی آن فکر کرد و تصمیم گرفت.

به گزارش مهر، در این جلسه فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال و مهدی آذربایجانی مدیرعامل باشگاه سپاهان درخواست افزایش سقف بودجه باشگاه را داشتند که با مخالفت مدیران باشگاه های پرسپولیس و تراکتور مواجه شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر