کپشن و متن درباره بهار نارنج با جملات زیبا و متفاوت

بهار نارنج در واقع میوه یا شکوفه درخت نارنج می باشد که از عطر و بوی خاصی برخوردار است و در مورد آن متن و جملات نابی گفته شده است که در این مقاله متن درباره بهار نارنج را در اختیارتان خواهیم گذاشت.

کپشن و متن درباره بهار نارنج با جملات زیبا و متفاوت

از گل نارنج یا بهار نارنچ در عطرسازی،شربت سازی و همچنین تهیه مربا استفاده می شود و در مورد بهار نارنج جملات و اشعار دلنشینی گفته شده است بنابراین، اگر شما تمایل نیز به دنبال متن درباره بهار نارنج هستید می توانید تا پایان مطلب همراه ما باشید.

متن های دلنشین درباره بهار نارنج

امروزه اکثر افرادی که در شبکه های اجتماعی فعالیت دارند تمایل دارند تا در موضوعات از متن و جملات نابی استفاده کنند که یکی از موضوعات پرطرفدار بهار نارنج است که در ادامه مطلب متن درباره بهار نارنج را در اختیارتان گذاشته ایم تا بتوانید از بین آن ها متن های نابی را انتخاب کنید.

متن درباره بهار نارنج با مفغاهیم دلنشین

متن دلنشین در مورد بهار نارنج

بوی بهار نارنج

عجیب مرا یاد تو می اندازد

انگار پاییز ، بهار را با خود آورده که

یاد تو را هر لحظه در نگاه من زیبا جلوه می دهد …

******

باید چلچله ها را دید

و با اُمّید

زمین را در نوردید !

یا چون خورشید

به خانه هایِ بارانی رفت

تا طعمِ بهارِ نارنج

یادآوارِ خاطره هایمان شود !

******

متن ناب در مورد بهار نارنج

دست‌اَش را بگیر

نیفتند برگ‌هاش

شاید این درخت

بهار می‌خواهد دل‌اَش!

******

بوی نارنج می‌ دهی
عشق من!
بهار می‌ آیی
یا پاییز می‌ رسی؟

******

جملات ناب در مورد بهار نارنج

از عطرِ بهار نارنج ها‌ی حیاط مان،
نویدی از عشق می رسد!
به گمانم خوشبختی،
این‌ بار پشتِ درِ خانه‌ ماست…!

******

در ایوان می نشینم، باران دیشب همه جا را شسته و آفتاب خوشه های طلایی اش را بر سر درخت نارنج ریخته است، شکوفه های سپید نارنج می درخشند و آرام آرام همراه نسیم می رقصند، بوی خاک باران خورده و عطر شکوفه های نارنج انگار بهشت را روی زمین آورده اند.

******

متن در مورد بهار نارنج با مفاهیم ناب

متن در مورد بهار نارنج با مفاهیم دلنشین

اگر من باغبان بودم در جای جای زمین، درخت های نارنج می کاشتم تا عطر شکوفه هایش در آسمان بپیچد و بوی مهربانی را به مشام همگان برساند و یاد آورد این باشد که همیشه می توان سبز بود.

******

یادت می آید! در آن غروب زیبا، زیر درخت نارنج شکوفه هایی را که لا به لای موهایم چیدی؟ عطر لبخندت و عطر شکوفه های نارنج را هنوز بعد از سال ها حس می کنم، کاش زمان همان جا ایستاده بود… کاش …

******

متن در مورد بهار نارنج با مفاهیم ناب

سر و کله عشق که پیدا
می شود،
بهمن ترین ماه سال هم
بوی بهار نارنج می گیرد…
#شیما سبحانی

******

گل کن، گل کن در رویاهایم، مثل به گل نشستن درختان نارنج زیبا و باشکوه، در این بهار رویا بیا کنار هم بنشینیم تا بی آن که سخن بگوییم نسیم حرف های ما را با عطر شکوفه های بهار نارنج به گوش هم و به گوش خدا برساند.

******

بهترینم، همیشه سبز بمان و بخند، مثل نهال نارنجی که در حیاط خانه کوچک مان به نشانه ی مهر کاشته ایم، ببین چگونه با وجود سوز سرمای زمستان هنوز سبز و پر از لبخند است، و این یعنی امید، امیدی که حتی در سردی زمستان نیز هنوز زنده است.

******

جملات ناب در مورد بهار نارنج

جملات زیبا درباره بهار نارنج

تو را که می بینم عطر بهار نارنج در تمام شهر می پیچید
قدم که بر می داری هر درخت شکوفه می زند و نسیم بهاری با شوخ طبعی میان گیسوانت می دود
دوستت دارم عشقم

******

اردیبهشت است، بهشت به مهمانی زمین آمده و برگ های نو بر روی درختان با موسیقی نسیم می رقصند، آواز گنجشکان ایوان خانه را پر کرده و درخت های نارنج دسته دسته گل سپید به تن سبزشان دوخته اند، به راستی که بهار رویایی ترین فصل خداست.

******

من عطر تو را گم کرده ام، گیج و سر درگمم، راه می افتم.. نمی دانم مقصدم کجاست، قدم ها از پی هم می آیند، لحظه ای عطری آشنا مرا به سمت خود می کشاند و من از باغ های نارنج سر در می آوردم، این همان عطر توست، عطر شکوفه های نارنج که در تمام این فضا پیچیده است.

******

جملات دلنشین درباره بهار نارنج

آفتاب بر سر شهر تابید و همه چیز زیر نور زیبای آن می درخشد، پرتقال ها و نارنج ها سر از روی حصار ها و دیوار های باغ بیرون آورده اند و هیاهوی شهر را می نگرند، نزدیک شان می روم و مشامم را پر می کنم از عطر نارنج، عطری که بیش تر شبیه رویاست.

******

صبور باش زیبای من، بهار خواهد آمد و دسته دسته شکوفه در دامان درختان نارنج خواهد ریخت، و آن زمان ما مست خواهیم شد از عطر جادویی و سحر آمیز تمام بهار نارنج ها.

******

شبنم از شکوفه های بهار نارنج آرام آرام پایین می چکد، غرق در این زیبایی شده ام، سر انگشتانم را که بر پوست لطیف و نازک شکوفه ها می کشم انگار زمان به عقب بر می گردد و خاطره ی حیاط خانه ی مادر بزرگ با درختان انبوه باغش در من زنده می شود، رویا بیدار می شود و من شروع به دویدن می کنم و موهایم را به دست باد می سپارم.

******

متن دلنشین در مورد بهار نارنج

شما دوستان عزیز در صورت تمایل با کلیک بر روی کپشن درباره بهار و متن درباره پاییز می توانید جملات نابی را مطالعه کنید و در شبکه های اجتماعی نیز از آن ها استفاده نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر