پرسپولیس به دنبال یافتن جانشین بیرو و پر کردن خلأهای دفاعی؛ ۴ خرید تا لیگ قهرمانان

مهم‌ترین دغدغه این روزهای هواداران پرسپولیس، مشخص شدن جانشین علیرضا بیرانوند است. جدایی حسن و نعمتی در پست دفاع چپ نیز باعث شده تا پرسپولیس نیاز شدیدی به خرید یک مدافع چپ داشته باشد.

پرسپولیس در حال حاضر نیاز به جذب چهار بازیکن در چهار پست مختلف دارد تا بتواند با ترکیبی استاندارد، فصل جدید را آغاز کند.

به گزارش فوتبال 360، چیزی تا شروع فصل جدید فوتبال ایران باقی نمانده و تیم‌ها کم‌کم لیست خود را با جا‌به‌جایی‌های اندک باقی‌مانده تکمیل می‌کنند و با جدیت بیش‌تری به انجام دیدارهای تدارکاتی و برپایی اردوهای پیش‌فصل می‌پردازند. تیم فوتبال پرسپولیس نیز در قامت مدافع عنوان قهرمانی تغییرات قابل‌توجهی را در درون و بیرون از زمین تجربه کرده و همچنان باید منتظر خریدهایی برای سرخ‌پوشان باشیم.

خوان کارلوس گاریدو در چند پست نیاز به جذب بازیکن دارد و هنوز جای خالی ستاره‌های جداشده به صورت کامل پر نشده است. در حال حاضر مهم‌ترین ورودی‌های پرسپولیس فرشاد احمدزاده، ایوب العملود و علی علیپور بوده‌اند. مهدی عبدی، مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی هم پس از وقفه‌ای مجددا لباس تیم قرمزپوش پایتخت را به تن کرده‌اند. با این حال همچنان نیازمندی‌هایی وجود دارد که باید طی روزهای آتی به آن‌ها پاسخ داده شود و بازیکنان مدنظر استخدام شوند.

دروازه‌بان

مهم‌ترین دغدغه این روزهای هواداران پرسپولیس مشخص شدن جانشین علیرضا بیرانوند است. محمدرضا اخباری و حسین پورحمیدی، جدی‌ترین گزینه‌های داخلی برای پوشیدن شماره یک پرسپولیس به حساب می‌آیند و اگر به هر دلیلی مذاکرات با این 2 گلر داخلی به بن‌بست خورد، جذب سنگربان خارجی در دستور کار قرار می‌گیرد. بدون‌شک برای موفقیت در فوتبال ایران و همچنین حضوری قدرتمندانه در لیگ نخبگان آسیا، نیاز به یک دروازه‌بان مطمئن است؛ گلری که بتواند جای خالی بیرو را پر کند.

دفاع چپ

جداییِ تقریبا قطعیِ عبدالکریم حسن و همچنین علی نعمتی باعث شده تا پرسپولیس نیاز شدیدی به خرید یک مدافع چپ داشته باشد. در حال حاضر نمی‌توان از هیچ بازیکن خاصی به عنوان هدف اصلی تیم تهرانی در این پست یاد کرد و حضور یحیی عطیه‌الله نیز منتفی شد. به نظر می‌رسد با توجه به مشخص شدن تکلیف فول‌بک‌های شناخته‌شده حاضر در بازار داخلی، رضا درویش باید همانند سمت راست خط دفاعی به دنبال خرید یک مدافع چپ خارجی باشد تا در این پست نیز مشکلی به وجود نیاید.

دفاع وسط

تکلیف پرسپولیس در این پست مشخص است و آن‌ها تمام تمرکز خود را روی تمدید قرارداد با گیورگی گولسیانی گذاشته‌اند. مدافع گرجستانی پس از درخشش در یورو مشتریانی پیدا کرده اما خواسته تمامی هواداران پرسپولیس و کادرفنی این تیم، تمدید قرارداد با گیورگی خواهد بود. بازیکنی که پیش از این هم پالس‌های مثبتی را برای باشگاه پرسپولیس فرستاده بود و گویا مایل به ادامه حضور در این تیم است. سرخ‌پوشان در حال حاضر سه مدافع مرکزی دارند و برای شروع فصل جدید نیاز است تا یک مدافع دیگر به جمع محمدحسین کنعانی‌زادگان، فرشاد فرجی و مرتضی پورعلی‌گنجی اضافه شود.

یا وینگر یا مهاجم 

پرسپولیس در فاز تهاجمی نیز به جذب یک بازیکن دارد. بازیکنی که شاید اگر پست تخصصی‌اش وینگر باشد، می‌تواند کمک بیش‌تری برای گاریدو به حساب بیاید. رضا درویش در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد که آن‌ها علاقه‌مند به استخدام علی قلی‌زاده هستند اما فعلا مذاکرات به سرانجام نرسیده است. در صورت عدم توافق با این وینگر خوش‌تکنیک، پرسپولیس در صدد خرید یک بازیکن خارجی در فاز تهاجمی خواهد بود تا بتواند جای خالی مهدی ترابی را به بهترین شکل پر کند.

هنوز زمان قابل‌توجهی تا شروع فصل جدید باقیست و باید دید گاریدو راجع به نفراتی که در اختیار دارد چه نظری خواهد داشت و آیا برای پستی به غیر از پست‌های مذکور، نیاز به جذب بازیکن پیدا می‌کند یا خیر.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر