لبرون جیمز: وداع با المپیک در پاریس؛ به دنبال افتخاری دیگر

فوق‌ستاره بسکتبال جهان با اعلام اینکه المپیک پاریس آخرین حضور او در این رقابت‌ها خواهد بود، گفت: "بدون شک در المپیک بعدی نخواهم بود و این آخرین حضور المپیکی من است."

فوق‌ستاره بسکتبال جهان با اشاره به اینکه پاریس آخرین حضور وی در المپیک خواهد بود، گفت: بدون شک در المپیک بعدی نخواهم بود و این آخرین حضور المپیکی من است.

به گزارش ایرنا، لبرون جیمز بدون شک یکی از بهترین‌ها در ورزش جهان است. ستاره‌ای که بسیاری از نگاه‌ها را به خود معطوف کرده و علاقه‌مندان به بسکتبال بی‌صبرانه در انتظار بازی او و هم‌تیمی‌هایش در المپیک پاریس هستند.

فوق ستاره بسکتبال NBA در آستانه المپیک پاریس به شرایط حضور خود و آینده‌اش در بسکتبال پرداخت و اظهار کرد: پاریس آخرین میدان المپیکی من است و اینجا هستم تا دین خود را به بسکتبال و تیم ملی آمریکا ادا کنم.

وی ادامه داد: عاشق کار تیمی هستم و با بسکتبال به بسیاری از افتخارات دست یافتم. بسکتبال و تیم ملی فرصت‌های بسیاری به من برای موفقیت دادند و من اینجا در پاریس هستم تا از تمام ظرفیت‌های خود برای موفقیت تیم ملی کشورم استفاده کنم. بسیاری از هواداران بسکتبال من را دنبال می‌کنند و می‌دانم باید به آنها نکات مثبتی را منتقل کنم که این موارد تنها به ورزش و بسکتبال معطوف نیست و اگر نتوانم در این راه موفق باشم یعنی مسیر را اشتباه رفته‌ام.

حضور لبرون جیمز، استفن کری، کوین دورنت، جوئل امبید، جیسن تیتم، دوین بوکر، جرو هالیدی، آنتونی دیویس، بم آدبایو، آنتونی ادواردز، تایریس هلیبرتن و کوای لنرد در فهرست تیم ملی بسکتبال آمریکا کافی است تا یکی از بهترین رویدادهای المپیکی را در این رشته شاهد باشیم. هرچند این تیم در آخرین دیدار تدارکاتی خود برابر سودان جنوبی دور از انتظار ظاهر شد و در 8 ثانیه‌ پایانی به لطف لبرون جیمز موفق به برتری 101 بر 100 شد و باید دید کهکشانی‌ها در پاریس بازهم روی سکوی قهرمانی قرار خواهند گرفت یا خیر.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر