المپیک پاریس؛ امنیتی بی‌سابقه با ۴۵ هزار نیرو و سامانه ضد پهپاد

برای تضمین امنیت بازی‌های المپیک پاریس، ۴۵ هزار نیروی پلیس شامل نیروهای ویژه و ضد تروریسم در محل برگزاری مستقر خواهند شد. همچنین سامانه‌های ضد پهپاد و تک تیراندازها برای مقابله با هرگونه تهدید احتمالی در نظر گرفته شده‌اند.

مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک با حضور 45هزار نیروی ویژه پلیس فرانسه و با استفاده از سامانه ضد پهپاد برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، با نزدیک شدن به زمان افتتاحیه بازی‌های المپیک پاریس تدابیر امنیتی بیشتری در محل برگزاری این رویداد اعمال می‌شود. قرار است 45هزار نیروی پلیس شامل نیروهای ویژه و مبارزه با تروریسم در محل مستقر شوند تا این مراسم با اولویت امنیتی بالایی برگزار شود. همچنین نیروهای پلیس ویژه و تک تیراندازها در بالای ساختمان‌ها در طول مسیر مستقر خواهند شد و یک سامانه ضد پهپاد در محل قرار خواهد گرفت تا در صورت هرگونه رفتار مشکوک، وارد عمل شوند.

با توجه به اینکه برای نخستین‌بار مراسم افتتاحیه المپیک در فضای باز برگزار می‌شود، مسئولان برگزاری المپیک پاریس در صدد هستند تا با تشدید تدابیر امنیتی، امنیت میهمانان و ورزشکاران این مراسم را تضمین کنند.

مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک جمعه هفته جاری برگزار می‌شود و قرار است یک نقاشی دیواری بزرگ از فرهنگ و هنر فرانسه در معرض دید عموم قرار بگیرد.

مقامات فرانسوی مدعی شده‌اند که هیچ خطر تروریستی خاصی مراسم افتتاحیه را تهدید نمی‌کند اما در صورت بروز نگرانی‌های امنیتی، برنامه‌های پشتیبانی وجود دارد که طبق پروتکل از آنها پیروی خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر