بیل گیتس:

ایلان ماسک خیلی حرف می‌زند!

مدیرعامل سابق «مایکروسافت»(Microsoft) گفت که امیدوار است «ایلان ماسک»(Elon Musk) درباره بحران آب ‌و هوا بیشتر اظهار نظر کند.

بیل گیتس در مصاحبه با پایگاه خبری بلومبرگ گفت که ایلان ماسک زیاد حرف می‌زند، اما به کسی گوش نمی‌دهد و فقط درباره موضوعاتی که دوست داشته باشد صحبت می‌کند.

به گزارش ایسنا، «بیل گیتس»(Bill Gates) در مصاحبه با «جان فراهر»(John Fraher) سردبیر ارشد بلومبرگ به تمجید از «تسلا»(Tesla) پرداخت.

به نقل از بیزینس اینسایدر، مدیرعامل سابق «مایکروسافت»(Microsoft) گفت که امیدوار است «ایلان ماسک»(Elon Musk) درباره بحران آب ‌و هوا بیشتر اظهار نظر کند.

این دو میلیاردر سابقه اختلاف نظر را درباره موضوعات گوناگون از جمله آب و هوا دارند. گیتس باور دارد که تسلا یک کمک فوق‌العاده مهم در مبارزه با بحران آب و هواست اما او امیدوار است که ماسک بیشتر درباره این بحران صحبت کند.

گیتس با بلومبرگ درباره سرمایه‌گذاری‌های خود در حوزه فناوری‌های مربوط به آب ‌و هوا صحبت کرد و به این پایگاه خبری گفت که طی مراسم اهدای جایزه «Breakthrough Prize» در ماه آوریل با ماسک صحبت کرده است.

سپس، فراهر از گیتس پرسید: آیا از اینکه به نظر نمی‌رسد ایلان این روزها درباره آب و هوا صحبت کند، ناامید شده‌ای؟ گویا او به نوعی بیشتر به صحبت کردن درباره جنگ‌های فرهنگی و مسائل دیگر علاقه دارد.

گیتس پاسخ داد: او زیاد صحبت می‌کند. امیدوارم او بیشتر درباره آب و هوا صحبت کند. او بسیار باهوش است و در این زمینه کمکی کرده که بسیار اهمیت دارد.

فراهر از این میلیاردر مدافع فناوری‌های آب و هوا پرسید آیا موضوعاتی وجود دارد که او آرزو داشته باشد ماسک درباره آنها صحبت کند.

گیتس گفت: فکر نمی‌کنم ماسک به کسی گوش دهد تا به او بگوید که در مورد چه چیزی صحبت کند. او منحصربه‌فرد است و درباره هر چیزی که دوست داشته باشد صحبت خواهد کرد.

گیتس و ماسک سابقه اظهار نظر درباره یکدیگر را در طول مصاحبه‌های مطبوعاتی دارند و در بسیاری از موضوعات با هم اختلاف نظر دارند. گیتس یک بار ماسک را به این دلیل زیر سوال برد که از ثروت قابل توجه خود برای رساندن انسان به مریخ استفاده می‌کند و خاطرنشان کرد که خودش ترجیح می‌دهد پول خود را صرف بودجه واکسن برای نجات جان انسان‌ها کند. با وجود این، گیتس به ماسک گفت که او روزی یک انسان‌دوست بزرگ خواهد شد.

همچنین، گیتس در مصاحبه با «والتر ایزاکسون»(Walter Isaacson) خبرنگار گفت ماسک زمانی نسبت به او بسیار بد رفتار کرد که متوجه شد گیتس سهام تسلا را کاهش داده است. گیتس به ایزاکسون گفت: از وقتی ماسک شنید که سهام را کاهش داده‌ام، نسبت به من فوق‌العاده بد رفتار می‌کند اما او نسبت به بسیاری از مردم فوق‌العاده بدرفتار است. بنابراین، نمی‌توان رفتار او را خیلی شخصی تلقی کرد.

در طول مصاحبه با بلومبرگ، گیتس درباره سرمایه‌گذاری‌های خود در زمینه آب و هوا و هوش مصنوعی صحبت کرد که ماسک زمانی گفته بود گیتس دانش محدودی درباره آن دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر