مشکل آزاردهنده ورزشکاران ایران در دهکده المپیک پاریس

برخلاف ادعایی که قبلا مسئولان کمیته برگزاری داشتند، وسیله‌ای که در اتاق‌ها برای ورزشکاران قرار گرفته مانند پنکه است و آب داخل آن جریان دارد و با توجه به شرجی بودن هوا در پاریس، برای تهویه هوا اصلا مناسب نیست.

ورزشکاران المپیکی ایران در هوای گرم پاریس با تهویه نامناسب اتاق‌ها در دهکده ‌بازی‌ها روبرو هستند.

به گزارش ایسنا، بازی‌های المپیک پاریس از جمعه پنجم مرداد افتتاح می‌شود و ورزشکارانی که در روزهای اول مسابقه دارند، در دهکده بازی‌ها مستقر شده‌اند.

به ورزشکارانی که در بازی های المپیک 2024 پاریس شرکت کرده‌اند، به عنوان هدیه یک عدد گوشی موبایل از سوی یکی‌ از اسپانسرهای IOC به همراه چند هدیه کوچک دیگر داده است. ورزشکاران ایرانی نیز این هدیه را دریافت کرده‌اند.

ورزشکاران ایران در رشته‌هایی چون شمشیربازی، تنیس روی میز، تیروکمان، قایقرانی رویینگ در دهکده مستقر هستند  و یکی از مشکلات اساسی که با آن مواجه شده‌اند، تهویه نامناسب اتاق‌ها در دهکده بازی‌ها است.

کمیته برگزاری بازی‌ها پیش از این ادعا کرده بود، اتاق‌های ورزشکاران فاقد تهویه هوا است ولی از فناوری خنک‌کننده طبیعی برای این اتاق‌ها استفاده شده است و ورزشکاران گرما را احساس نخواهند کرد.

برخلاف ادعایی که قبلا مسئولان کمیته برگزاری داشتند، وسیله‌ای که در اتاق‌ها قرار گرفته مانند پنکه است و آب داخل آن جریان دارد و با توجه به شرجی بودن هوا در پاریس، برای تهویه هوا اصلا مناسب نیست.

برخی کشورها نظیر آمریکا، بریتانیا، استرالیا، دانمارک و ایتالیا برای حل این معضل سیستم‌های خنک ‌کننده با خود به دهکده آورده‌اند و باید دید راه حل مسئولان کاروان ایران برای حل این مشکل چیست.

مشکل آزاردهنده ورزشکاران ایران در دهکده المپیک پاریس

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر