بیانیه خانه مطبوعات شهرستان‌های استان تهران در پی هتک حرمت خبرنگار شهرستان قدس

حسین کاظمی خبرنگار کهنه کار شهرستان قدس چندی قبل گزارشی در خصوص ساخت و ساز‌های غیرمجاز در شهرستان قدس نوشت و روز شنبه (۳۰ تیرماه) برای پیگیری مطالبات مردمی به شهرداری شهرقدس مراجعه کرد؛ این خبرنگار اجتماعی در اتاق انفورماتیک روی صندلی نشسته بود که ناگهان بخشدار شهرستان قدس با چهره‌ای عصبانی وارد اتاق شد و با حسین کاظمی درگیر و پس از فحاشی وی را هد ...

در پی هتک حرمت خبرنگار مطالبه گر شهرستان قدس توسط بخشدار آن شهرستان، خانه مطبوعات شهرستان‌های استان تهران خطاب به متولیان امر بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در این بیانیه آمده است: جامعه جهانی امروز در حوزه فعالیت‌های رسانه‌ای وارد عصر جدیدی شده است، دورانی که دولت‌ها در تلاشند با بهره‌مندی از شگردهای رسانه‌ای علوم شناختی، ضمن هدایت افکار جوامع اقدام به تغییر در نگرش بشری کنند، به همین خاطر مقام معظم رهبری در بیانات خود به اهمیت توجه به تحرکات دشمن و لزوم تقویت جریان رسانه‌ای انقلاب اشاره داشته‌اند که نشان دهنده اهمیت جایگاه رسانه و لزوم تقویت جریان رسانه‌ای انقلاب توسط متولیان امر است، اما در روزهایی که خانواده همیشه همراه و پیشرو رسانه با کمترین امکانات و تنها با اتکای به قدرت ایمان در میانه میدان جهاد تبیین ایستاده‌اند، شاهد بروز رفتاری به دور از شأن هستیم.

هتک حرمت، سیلی زدن و اقدام به ضرب و شتم  حسین کاظمی، خبرنگار شهرستان قدس در حین مطالبه درخواست مردم توسط بخشدار، موجب تأثر و تألم خاطر اصحاب رسانه شده است و البته خانه مطبوعات شهرستان‌های استان تهران به عنوان خانه اهالی رسانه استان پیگیر برخورد با  این عمل ناشایست خواهد بود و ضمن حمایت از ایشان در مجامع قضایی این اقدام را شدیدا محکوم می‌کند. سیلی زدن واقدام به ضرب و شتم قطعاً محکوم است حتی اگر شهروند معمولی باشد؛ چه برسد به نماینده افکار عمومی.

بی‌شک آنچه رخ داده کوچک‌ترین خدشه‌ای در عزم و اراده فعالان عرصه رسانه و خادمان مردم ایجاد نخواهد کرد و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی و روشنگری با تمام توان در میدان جهاد تبیین و مطالبه‌گری به وظیفه خود عمل خواهند کرد، لذا باید مسئولان امر ضمن دلجویی از اصحاب رسانه به ویژه جناب آقای کاظمی، موضوع پیش آمده را تا مواجهه برابر آئین‌نامه انضباطی با فرد خاطی دنبال کرده و تمام تلاش خود را جهت پیشگیری از تکرار چنین رفتارهایی به‌کار بگیرند.
خانه مطبوعات شهرستانهای استان تهران ضمن محکوم کردن این هتک حرمت، نگران تکرار آن است و انتظار دارد که مسئولان ضمن برخورد جدی و بازدارنده با این مسائل، مانع از تکرار آن در آینده شوند.

حسین کاظمی خبرنگار کهنه کار شهرستان قدس چندی قبل گزارشی در خصوص ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان قدس نوشت و روز شنبه (30 تیرماه) برای پیگیری مطالبات مردمی به شهرداری شهرقدس مراجعه کرد. این خبرنگار اجتماعی در اتاق انفورماتیک روی صندلی نشسته بود که ناگهان بخشدار شهرستان قدس با چهره‌ای عصبانی وارد اتاق شد و با حسین کاظمی درگیر و پس از فحاشی وی را هدف مشت و لگد قرار داد، با حضور کارمندان شهرداری در اتاق از زیر مشت و لگدهای بخشدار بیرون کشیده و از ناحیه بینی و دهان دچار خونریزی شد. وی پس تنظیم صورت جلسه در شهرداری نزد دادستان شهرستان قدس رفته و پیگیر ماجرا شده و به پزشکی قانونی مراجعه کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر