زائران اربعین اخذ گذرنامه را به روز‌های پایانی موکول نکنند

جانشین ستاد اربعین استان تهران از زائرین اربعین حسینی خواست تا قبل از سفر مطمئن شوند که گذرنامه آن‌ها بیش از شش ماه اعتبار داشته و در صورتی که به هر دلیل گذرنامه آن‌ها مخدوش شده است مراتب را به پلیس گذرنامه اطلاع دهند.

معاون امنیتی استاندار تهران گفت: زائران اربعین اخذ گذرنامه را به روزهای پایانی ماه صفر موکول نکنند.  

به گزارش ایرنا، محسن نایبی عصر یکشنبه در هفتمین جلسه ستاد اربعین استان تهران با تاکید بر لزوم ارائه خدمات به زائران اباعبدالله از مبدا، اظهار کرد: استقرار مواکب در پایانه‌های مسافربری اعم از ترمینال اتوبوسرانی، ترمینال سلام فرودگاه امام (ره) و همچنین ایستگاه راه آهن ضروری است.

وی با بیان اینکه ثبت نام زائرین در سامانه سماح لازمه تشرف به عتبات عالیات در ایام اربعین است از زائران خواست تا اخذ گذرنامه را به روزهای منتهی به اربعین موکول نکرده و از هم اکنون نسبت به اخذ گذرنامه اقدام کنند.

نایبی در خصوص اخذ گذرنامه زیارتی اعتبار این گذرنامه ها را پنج سال عنوان کرد و افزود: کسانی که قصد اخذ گذرنامه زیارتی دارند می توانند از طریق سامانه پلیس من، اقدام کنند.

جانشین ستاد اربعین استان تهران از زائرین اربعین حسینی خواست تا قبل از سفر مطمئن شوند که گذرنامه آنها بیش از شش ماه اعتبار داشته و در صورتی که به هر دلیل گذرنامه آنها مخدوش شده است مراتب را به پلیس گذرنامه اطلاع دهند.

180 نفر از خادمان ستاد اربعین استان تهران در شهر نجف ساماندهی می‌شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران از تقسیم وظیفه و ساماندهی 180 نفر از خادمان ستاد اربعین این استان در شهر نجف خبر داد و گفت: ادارات آب و برق استان تهران نیز از ابتدای صفر در این شهر مستقر می شوند.

قدرت الله شفیقی در ادامه افزود: مقرر شده در خصوص ارتقای سطح خدمت رسانی، گروه‌هایی از ادارات آب و برق استان از ابتدای ماه صفر در شهر نجف مستقر شوند و نسبت به رفع نیازمندی‌های ستاد اربعین استان در این حوزه اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران تاکید کرد: تمام تلاش ما بر این است تا با تجربه ای که از سال گذشته به دست آورده‌ایم، بتوانیم خدمات مطلوب تری را به زائرین اباعبدالله در ایام اربعین ارائه دهیم.

 
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر