افتتاح پروژه های ۲۶ هزار میلیاردی شستا با حجم اشتغال ۴۰۱۰ نفر

پروژه های افتتاح شده شستا در مجموع حجم سرمایه‌گذاری ۲۶ هزار میلیارد تومان و با حجم اشتغالزایی ۴۰۱۰ به بهره‌برداری رسید. در ماه‌های آینده پروژه‌های مهم دیگری نیز ذیل شستا به بهره‌برداری خواهد رسید.

پروژه‌های 26 هزار میلیاردتومانی شستا با حجم اشتغالزایی 4010 نفر در سراسر کشور در آئین افتتاحیه پروژه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به بهره‌برداری رسید.
 
عارف نوروزی، مدیرعامل شستا با اعلام این خبر گفت: اقدامات شستا به منظور افزایش سرمایه‌ها و تضمین دارایی‌های کارگران و بازنشستگان توسعه پیدا کرده و هلدینگ‌های زیر مجموعه این شرکت ماموریت پیدا کرده‌اند تا اقدامات خود را توسعه دهند و بر همین اساس تعدادی از اقدامات به سرانجام رسیده و در آستانه بهره‌برداری قرار گرفته است. 
 
-  مهم‌ترین پروژه افتتاح شده امروز کارخانه استحصال طلای تفتان است که با سرمایه‌گذاری 1200 میلیارد تومانی و 1686 نفر اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم و ظرفیت تولید 500 کیلوگرم شمش طلا امروز به بهره‌برداری رسید. 
 
-  پروژه‌های پلنت 4 اکسیژن، کوره پاتیلی (LF) و مخازن چهارگانه آب نیز در شرکت ذوب‌آهن اصفهان به بهره‌برداری رسید. این پروژه‌ها 410 نفر اشتغالزایی به دنبال داشته‌اند و منجر به بهبود روند تولید در این کارخانه و افزایش ظرفیت تولید آن خواهند شد. 
 
-  توسعه ظرفیت تولید در گروه صنعتی بارز در کرمان و کردستان، دیگر پروژه‌ای بود که امروز به بهره‌برداری رسید. در این پروژه هم 600 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده تا 10 هزار تن در سال به تولید لاستیک گروه صنعتی بارز افزوده شود. این پروژه 400 نفر اشتغالزایی داشته است. 
 
-  خط تولید کاشی مینیاتوری و استخری در کارخانه سرام آرا قزوین هم امروز با سرمایه 100 میلیارد تومانی راه‌اندازی شد که در مجموع 135 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال جدید دارد. 
 
-  پروژه موم‌گیری در شرکت نفت ایرانول نیز با سرمایه‌گذاری 237 میلیارد تومانی با هدف بهبود کیفیت محصولات تولیدی به مرحله افتتاح رسیده است؛ با افتتاح این پروژه پتانسیل صادرات 38 میلیون دلاری در شرکت نفت ایرانول فراهم شده است. 
 
-  توسعه میدان نفتی شادگان خوزستان با سرمایه‌گذاری 308 میلیون دلاری تاپیکو آماده آغاز اجرای طرح است؛ این پروژه 600 میلیون بشکه نفت در 13 سال با درآمد 458 میلیون دلاری نصیب کشورمان می‌کند. اشتغالزایی این پروژه هم 1065 نفر است. 
 
-  طرح افزایش ظرفیت و ارتقای کیفیت خدمات‌دهی اپراتور تلفن همراه رایتل نیز با حجم سرمایه‌گذاری 1500 میلیارد تومانی و اشغالزایی برای 260 نفر امروز به بهره‌برداری رسید.
 
-  احداث خط انتقال و تصفیه‌خانه در جوار پتروشیمی خراسان شمالی با سرمایه‌گذاری 1200 میلیارد تومانی هم امروز به سرانجام رسید که 7 میلیون متر مکعب برداشت آب از منابع زیرزمینی را کاهش می‌دهد. 75 نفر هم در این پروژه مشغول به کار شده‌اند. 
 
-  هلدینگ سیمان فارس و خوزستان هم با افتتاح پروژه خط تولید کیسه پروپیلن شهرستان آبیک با سرمایه‌گذاری 320 میلیارد تومانی، 100 میلیون عدد کیسه پروپیلن تولید خواهد کرد؛ میزان اشتغالزایی این پروژه هم 850 نفر می‌باشد.  
 
-  کارخانه خوراک دامداری ملاردشیر هم با سرمایه‌گذاری 50 میلیارد تومانی شرکت کشت و دام و صنایع لبنی تامین قرار است ١٣٠ هزار تن شیر در سال تولید کند؛ با افتتاح این پروژه امکان صادرات 400 هزار دلاری فراهم شد. 
 
پروژه‌های افتتاح شده شستا در مجموع حجم سرمایه‌گذاری 26 هزار میلیارد تومان و با حجم اشتغالزایی 4010 به بهره‌برداری رسید. در ماه‌های آینده پروژه‌های مهم دیگری نیز ذیل شستا به بهره‌برداری خواهد رسید.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر