فروش فراتر از انتظار فیلم گردبادها ؛ افتتاحیه ۸۰ میلیون دلاری

فیلم فاجعه‌ای «گردبادها» در نخستین هفته نمایش در سینماهای آمریکا به فروش فراتر از انتظار ۸۰ میلیون دلاری دست یافت تا رکورد فروش افتتاحیه این ژانر را در تمام ادوار به نام خود ثبت کند.

فیلم فاجعه‌ای «گردبادها» در نخستین هفته نمایش در سینماهای آمریکا به فروش فراتر از انتظار 80 میلیون دلاری دست یافت تا رکورد فروش افتتاحیه این ژانر را در تمام ادوار به نام خود ثبت کند.

به گزارش ایسنا، فیلم سینمایی «گردبادها» به ​​کارگردانی «لی آیزاک چانگ» با نمایش در 4151 سالن سینما در آمریکا به فروش فراتر از انتظار 80.5 میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی دست یافت تا رکورد فروش افتتاحیه سینمای آمریکا در ژانر فیلم‌های فاجعه‌ای را از آن خود کند، رکوردی که پیش از این در اختیار فیلم «پس‌فردا» ساخته «رولاند امریش» بود که در سال 2004 به فروش آغازین بیش از 68 میلیون دلاری در آمریکا دست یافته بود.

«گردبادها» (Twisters) همچنین با پیشی گرفتن از «گودزیلا در مقابل کونگ: امپراتوری جدید»، سومین فیلم موفق سال سینمای آمریکا در فروش افتتاحیه پس از «Inside Out 2» (154.2 میلیون دلار) و «تلماسه: قسمت دوم» (82.5 میلیون دلار) نام گرفت.

این فیلم بر اساس فیلم‌نامه‌ای اثر «مارک ال. اسمیت» بر پایه داستانی از «جوزف کوشینسکی» ساخته شده است و با بازی «دیزی ادگار جونز»، «گلن پاول»، «آنتونی راموس»، «برندون پریا»، «مورا تیرنی» و «ساشا لین» همراه است.

فیلم «گردبادها» 28 سال پس از فیلمی با نام «گردباد» به سینما آمده که با با بازی «بیل پاکستون» و «هلن هانت» اکران شد و با فروش افتتاحیه 41 میلیون دلاری (82 میلیون دلار امروز با احتساب تورم)، در نهایت به فروش جهانی 494.5 میلیون دلار دست یافت که با احتساب تورم برابر با حدود 992 میلیون دلار امروز است.

فیلم جدید «گردبادها» در ایالت اوکلاهاما فیلمبرداری شده، جایی که بیشترین موارد گردبادهای ویرانگر روی می‌دهد و جای تعجب نیست که این فیلم بهترین عملکرد خود را در مناطقی ثبت کرده که تحت تأثیر این پدیده خطرناک آب و هوایی قرار گرفته‌اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر