ابزار جدید دیوار : حذف اثاثیه و روتوش عکس ها با چند کلیک

در حال حاضر «روتوش» دو ابزار را برای ویرایش عکس‌های کاربران ارائه می‌کند: بهبود تصاویر و پاک کردن اثاثیه . بعد از ثبت آگهی ، کاربر می‌تواند به بخش «تکمیل آگهی» و سپس سایر مکمل‌ها برود و سرویس روتوش را انتخاب کند.

دیوار برای بهبود تجربه کاربران و راحتی بیشتر در مسیر انتشار آگهی، ابزار جدید هوش مصنوعی را برای ویرایش عکس و پاک کردن اثاث به پلتفرم خود اضافه کرده است. عکس‌های حرفه‌ای و با کیفیت که بتواند جزئیات محیط خانه یا دفتر کار را نشان دهد یکی از مهمترین دلایل افزایش بازدید آگهی و تماس برای خرید یا اجاره ملک به حساب می‌آید. به صورت معمول اما جابجایی اسباب و اثاثیه برای گرفتن عکس‌های واضح از ملک کار سختی است. علاوه بر این شرایط نور محیط هم اجازه گرفتن عکس‌های حرفه‌‌ای را نمی‌دهند. 
 
سرویس رایگان «روتوش» که اکنون به صورت آزمایشی برای انتشار آگهی در دسته املاک شهرهای اصفهان و مشهد کارش را شروع کرده با استفاده از هوش‌مصنوعی می‌تواند نور و رنگ عکس‌ها را اصلاح کرده و اثاثیه را از عکس‌های خانه یا دفتر کار حذف کند. 

پاک کردن اسباب و اثاثیه مثل آب خوردن

ابزار «اثاث پاک‌کن» سرویس «روتوش» با استفاده از هوش مصنوعی در مدت چند دقیقه کل اسباب و اثاثیه‌ای که در عکس دیده می‌شود را پاک می‌کند و عکس خانه یا دفتر خالی را بدون دردسرهای جابجایی وسایل تحویل می‌دهد! این ابزار هوش مصنوعی برای حفظ اصالت عکس به هیچ عنوان چیزی به عکس‌های املاک اضافه نمی‌کند و تنها از اجزای موجود در تصویر برای بسط و بازسازی تصویر استفاده می‌کند. 
 
این مدل هوش‌مصنوعی مدتهاست که با عکس‌های مختلف املاک آموزش دیده و به همین خاطر در کمتر از چند دقیقه می‌تواند عکس‌های بدون اثاث را تحویل دهد. 
 
این سرویس که از بخش تکمیل آگهی و سایر مکمل‌ها در دسترس کاربران است با استفاده از هوش‌مصنوعی باعث تبدیل عکس‌های معمولی گرفته شده توسط کاربران به عکس‌های حرفه‌ای می‌شود. 
 
ابزار جدید دیوار : حذف اثاثیه و روتوش عکس ها با چند کلیک
 
ابزار جدید دیوار : حذف اثاثیه و روتوش عکس ها با چند کلیک
 
عکس قبل و بعد از روتوش

راهنمای استفاده از روتوش

به گزارش اتاق خبر دیوار، در حال حاضر «روتوش» دو ابزار را برای ویرایش عکس‌های کاربران ارائه می‌کند: بهبود تصاویر و پاک کردن اثاث. بعد از ثبت آگهی (در حال حاضر فروش و اجاره املاک در شهرهای اصفهان و مشهد)، کاربر می‌تواند به بخش «تکمیل آگهی» و سپس سایر مکمل‌ها برود و سرویس «روتوش» را انتخاب کند.
 
ابزار جدید دیوار : حذف اثاثیه و روتوش عکس ها با چند کلیک
 
روتوش از کاربر دو اجازه برای دسترسی به اطلاعات ثبت شده در دیوار می‌گیرد: 
 
1- شماره تماس که برای ورود به سرویس روتوش و ارسال پیامک اطلاع‌رسانی آماده شدن عکس‌ها استفاده می‌شود. 
 
2- دسترسی به عکس‌های آگهی قبل از انتشار برای ویرایش و اصلاح. 
 
ابزار جدید دیوار : حذف اثاثیه و روتوش عکس ها با چند کلیک
 
بعد از تایید دسترسی‌ها، عکس‌های ثبت شده برای آگهی در «روتوش» نمایش داده می‌شوند و کاربر می‌تواند عکس‌ها را جداگانه یا به صورت کلی انتخاب کند. 
 
ابزار جدید دیوار : حذف اثاثیه و روتوش عکس ها با چند کلیک
 
«روتوش» با شعار «عکس‌هات رو حرفه‌ای کن» در حال حاضر ابزارهای بهبود عکس و پاک کردن اثاث را در اختیار کاربران دیوار می‌گذارد. شما می‌توانید پس از انتخاب عکس‌هایتان، از منوی باز‌شونده یکی از دو گزینه بهبود عکس یا اثاث‌پا‌ک‌کن را انتخاب کنید. 
 
بعد از اصلاح عکس، لینک دانلود عکس‌های جدید برای کاربر پیامک می‌شود و او می‌تواند این عکس‌ها را در آگهی خود جایگزین کند. 

آگهی با عکس‌های حرفه‌ای 

شاید خیلی‌ها از ابزار ویرایش عکس روی گوشی‌هایشان استفاده کرده باشند. این اپلیکیشن‌ها معمولا فیلترهایی از پیش تعیین شده دارند که روی عکس‌ها اعمال می‌کنند. ابزار بهبود تصویر «روتوش» اما بدون وابستگی به گوشی شما با استفاده از هوش مصنوعی نور و رنگ، کنتراست، هارمونی رنگ‌ها و رنگ آسمان در عکس‌های بیرونی را اصلاح می‌کند و باعث بهبود کیفیت عکس‌‌ها می‌شود. 
 
ابزار جدید دیوار : حذف اثاثیه و روتوش عکس ها با چند کلیک
 
ابزار جدید دیوار : حذف اثاثیه و روتوش عکس ها با چند کلیک
 
عکس قبل روتوش
 
«روتوش» از جمله سرویس‌هایی است که به عنوان بخشی از راهکار تازه «کنار دیوار» به دیوار اضافه شده است. با استفاده از از این راهکار، حالا کاربران دیوار می‌توانند از خدمات شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های دیگر در مراحل انجام معامله استفاده کنند.
 
قرار است به زودی این ابزار پس از طی دوره آزمایشی در دسترس همه کاربران قرار گیرد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر