بازداشت یکی از کارمندان در مشگین شهر به اتهام تخلف مالی

دادستان مشگین شهر خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده قضائی و تفهیم اتهام با صدور قرار تامین کیفری متناسب روانه زندان شد.

دادستان عمومی و انقلاب  مشگین شهر اردبیل از بازداشت یکی از کارمندان در این شهرستان به اتهام تخلف مالی و اخذ رشوه خبر داد.
 
به گزارش ایرنا، بابک نونهال روز دوشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: متهم با سوء استفاده از موقعیت شغلی و داشتن برخی اختیارات قانونی مرتبط با مراکز تولیدی و کارخانه ها از آنها مبالغی را دریافت می کرد.
 
وی افزود: کارمند خاطی در مرحله اول مبالغ درخواستی را از صاحب شرکت، بخشی از آن را از طریق واریز به حساب و بخشی دیگر را نیز به صورت نقدی مطالبه می کرد.
 
نونهال اضافه کرد: با هماهنگی های انجام شده متهم حین ارتکاب جرم و دریافت رشوه توسط پلیس مبارزه با مفاسد اقتصادی دستگیر و وجوه دریافتی کشف و ضبط شد.
 
دادستان مشگین شهر خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده قضائی و تفهیم اتهام با صدور قرار تامین کیفری متناسب روانه زندان شد.
 
نونهال افزود: با توجه به کشف تعدادی سکه تمام بهار آزادی از متهم، تحقیقات تکمیلی برای بررسی زوایای دیگر پرونده در حال انجام است.
 
دادستان عمومی وانقلاب مشگین شهر در پایان تصریح کرد: برخورد دستگاه قضائی با هرگونه فساد بویژه فساد دستگاه های دولتی سریع، قاطع و بازدارنده خواهد بود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر