المپیک پاریس با چالش کمبود تماشاگر؛ ۶۰۰ هزار صندلی خالی و تخفیف بلیت‌ها

در حالی که به آغاز المپیک پاریس نزدیک می‌شویم، ۶۰۰ هزار صندلی خالی در ورزشگاه‌ها چالشی جدید برای برگزارکنندگان ایجاد کرده است. به همین دلیل، آنها با ارائه تخفیف برای بلیت‌ها، به دنبال جذب تماشاگر بیشتر هستند.

در فاصله 4 روز مانده به المپیک پاریس هنوز 600 هزار بلیت مسابقات موجود است.

به گزارش فارس، در فاصله چند روز مانده به المپیک پاریس اعلام شد که حدود 600 هزار بلیت فروخته نشده است. برگزارکنندگان این بازی‌ها تایید کرده‌اند که بلیت‌هایی برای بیش از 20 رشته ورزشی همچنان موجود است و هنوز صندلی‌های خالی برای دوی 100 متر و فینال 1500 متر وجود دارد.

اگرچه قیمت بلیت مراسم افتتاحیه گران‌تر از مسابقات ورزشی است اما باز هم 4 هزار بلیت فروخته نشده برای این مراسم موجود است. برگزارکنندگان المپیک پاریس در یک کنفرانس مطبوعاتی تأیید کردند که این تعداد زیاد صندلی‌های خالی تا حدودی به دلیل انتشار دیرهنگام بلیت‌ها و برنامه ریزی احتمالی است.

وجود تعداد زیاد بلیت‌های فروخته نشده برای المپیک غیرعادی نیست، زیرا ریو 2016 شاهد 1.3 میلیون بلیت فروخته نشده بودیم و در المپیک لندن هم 264 هزار بلیت فروخته نشده در همان زمان وجود داشت.

تونی استنگوئه رئیس کمیته برگزاری بازی‌های پاریس 2024 گفت که بلیت‌های فروخته نشده نشان دهنده عدم علاقه به فرانسه نیست بلکه برنامه ریزی تاکتیکی برگزارکنندگان را نشان می‌دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر