آشوب در ورزشگاه نروژی؛ بارش ساندویچ و فشفشه به جای توپ فوتبال! (+عکس)

یک بازی فوتبال در لیگ نروژ به صحنه‌ای عجیب و تاسف‌بار تبدیل شد. هواداران معترض به VAR با پرتاب ساندویچ، فشفشه و توپ تنیس به داخل زمین، بازی را نیمه‌کاره رها کردند. این اتفاق در جریان دیدار روزنبرگ و لیل‌استروم رخ داد و نشان‌دهنده عمق نارضایتی از سیستم کمک داور ویدیویی در بین برخی تماشاگران است.

 یک بازی فوتبال در کشور نروژ به دلیل اعتراض شدید تماشاگران نیمه کاره رها شد.

به گزارش تسنیم و به نقل از سان؛ برای برخی هواداران اشتباهات داوری یا تصمیماتی که به زعم آنها اشتباه داوری علیه تیم محبوب‌شان قلمداد می‌شود، سخت است و برای برخی دیگر آنقدر غیرقابل قبول می‌شود که به خاطرش بازی را متوقف کنند.

این اتفاق روز گذشته (شنبه) در جریان یک مسابقه فوتبال در لیگ دسته اول کشور نروژ رخ داد زمانی که هواداران معترض به تصمیم VAR اعتراض خود را با پرتاب هر چیزی که در دسترس‌شان بود به داخل زمین بازی، نشان دادند. در این بازی که میان تیم‌های روزنبرگ و لیل‌استروم برگزار شد، هواداران هر دو تیم سنگ تمام گذاشتند تا بازی پس از تنها 30 دقیقه متوقف شود.

آشوب در ورزشگاه نروژی؛ بارش ساندویچ و فشفشه به جای توپ فوتبال! (+عکس)

در این مدت آنها چهار بار با داد و فریاد و شعارهای خود به تصمیمات داوری اعتراض کرده بودند اما بار وقتی دیدند که به این شیوه حرف‌شان به جایی نمی‌رسد از طریق دیگری وارد عمل شدند و و شروع به پرتاب اشیای مختلف کردند که در میان آنها کلی ساندویچ نیم خورده هم وجود داشت. بازیکنان به رختکن رفتند و دست اندرکاران ورزشگاه فوراً این ساندویچ‌ها را از روی زمین چمن جمع کردند تا بازی از سر گرفته شود اما تنها دو دقیقه بعد موج‌های بعدی پرتاب اشیا به داخل زمین آغاز و این بار رگبار مواد محترقه، فشفشه و توپ تنیس بر سر بازیکنان بارید و برای داور چاره‌ای باقی نگذاشت جز برگرداندن بازیکنان به رختکن و این بار دستور نیمه‌کاره رها کردن بازی صادر شد. آنها همچنین بنری را به نمایش درآوردند که روی آن نوشته شده بود:«هرگز تسلیم نمی‌شویم. VAR می‌رود.»

آشوب در ورزشگاه نروژی؛ بارش ساندویچ و فشفشه به جای توپ فوتبال! (+عکس)

اکنون مشخص نیست که آیا مجازاتی برای دو باشگاه روزنبرگ و لیل‌استروم در نظر گرفته خواهد شد یا نه اما با توجه به رسمی بودن بازی ممکن است هر یک از این دو تیم حتی توسط فیفا مجازات شوند. نکته جالب در این میان واکنش سرمربی تیم میهمان یعنی لیل‌استروم به این اتفاق بود که به هواداران حق داد. او گفت: «این ماجرا پیشینه‌ای تاریخی دارد. وقتی حرف‌تان شنیده نمی‌شود، مجبورید به هرج و مرج روی ‌آورید.» 

آشوب در ورزشگاه نروژی؛ بارش ساندویچ و فشفشه به جای توپ فوتبال! (+عکس)

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر