فیلم کارگردانی ایرانی در بخش هفته منتقدان ونیز

سی و نهمین دوره بخش هفته منتقدان جشنواره فیلم ونیز فهرست آثار خود را اعلام کرد و فیلم «هر جا در هر زمان» ساخته میلاد تنگشیر کارگردان ایرانی به نمایندگی از سینمای ایتالیا در بخش مسابقه این رویداد حضور دارد.

فهرست فیلم‌های بخش جنبی هفته منتقدان جشنواره ونیز با حضور فیلم یک سینماگر ایرانی اعلام شد.

به گزارش ایسنا، سی و نهمین دوره بخش هفته منتقدان جشنواره فیلم ونیز فهرست آثار خود را اعلام کرد و فیلم «هر جا در هر زمان» ساخته میلاد تنگشیر کارگردان ایرانی به نمایندگی از سینمای ایتالیا در بخش مسابقه این رویداد حضور دارد.

این فیلم درباره یک مهاجر غیرقانونی جوان است که با دزدیده شدن دوچرخه‌اش، شادی زودگذرش از یافتن شغل به عنوان پیک تحویل دهنده نابود می‌شود و او را به سفری ناامیدانه در سراسر شهر می‌کشاند.

«هر جا در هر زمان» توسط «مارتا دونزلی» و «گرگوریو پائونسا» تهیه‌کننده‌های مستقل ایتالیایی در ویو فیلم در تولید مشترک با یانگ فیلم تولید می‌شود.

«گریه نکن پروان» ساخته دورنگ دیو لین (ویتنام، سنگاپور، فیلیپین، اندونزی)، «خانگی» به کارگردانی مایکل پریمو (آمریکا)، «بدون خواب تا» به کارگردانی الکساندرا سیمپسون (آمریکا، سوئیس)، «پل و پولت حمام می‌کنند» به کارگردانی جترو ​​ماسی (انگلستان)، «طاووس» به کارگردانی برنارد ونگر  (اتریش، آلمان)، «عطر نعنا» به کارگردانی محمد حمدی (مصر، فرانسه، تونس) دیگر فیلم‌های بخش مسابقه هفته منتقدان ونیز است و فیلم «سیاره B» ساخته اود لئا راپین محصول فرانسه و بلژیک «جافنا کوچولو» به کارگردان لارنس والین از فرانسه به ترتیب فیلم افتتاحیه و اختتامیه این بخش از جشنواره ونیز 2024 هستند.

هشتاد و یکمین دوره ونیز، به عنوان قدیمی‌ترین جشنواره سینمایی جهان از 28 اوت تا 7 سپتامبر (7 تا 17 شهریور) برگزار می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر