منشا در فولاد ماندنی است یا نه؟ حضور در تمرینات با چراغ سبز گل‌محمدی

گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای، که فصل گذشته در فولاد خوزستان عملکرد موفقی نداشت، بار دیگر در تمرینات این تیم حاضر شد. حضور منشا در تمرینات با موافقت یحیی گل‌محمدی، سرمربی فولاد، انجام شده است.

 مهاجم نیجریه‌ای فولاد خوزستان در تمرینات پیش فصل این تیم حضور یافت.

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات فولاد خوزستان در حالی در تهران دنبال می‌شود و بازیکنان این تیم دوران آماده‌سازی را زیری نظر یحیی گل‌محمدی سپری می‌کنند که روز به روز به این جمع اضافه می‌شود و امروز هم گادوین منشا در بین آنها حضور یافت.

گادوین منشا که تابستان سال گذشته از مس رفسنجان به فولاد خوزستان پیوست و نمایش نه چندان خوبی داشت، به دلیل تحت قرارداد بودن با  این باشگاه دوباره در تمرینات حضور یافت و زیر نظر گل‌محمدی کارش را آغاز کرد.

این مهاجم نیجریه‌ای در دوران حضورش در پرسپولیس تجربه کار با گل‌محمدی را به دست نیاورد و یکسال پس از جدایی او، این سرمربی به جمع سرخ پوشان اضافه شد، اما حالا این فرصت را در فولاد خوزستان دارد.

منشا طی روزهای گذشته مجوز تمرین همراه با فولادی‌ها را نداشت که امروز در زمین چمن در کنار دیگر بازیکنان این تیم مشغول آماده‌سازی برای فصل جدید شد.

این مهاجم 34 ساله که در فصل گذشته 13 بازی برای فولاد خوزستان انجام داد و یک گل به ثمر رساند، مشخص نیست تا شروع فصل جدید در جمع بازیکنان این تیم بماند و ممکن است قراردادش فسخ شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر