راز قتل راننده تاکسی اینترنتی فاش شد؛ همسر و دختر او دستگیر شدند

پازل قتل راننده تاکسی اینترنتی با دستگیری همسر و دخترش تکمیل شد. سردار ولیپور، رئیس پلیس آگاهی تهران، از دستگیری این دو نفر به عنوان مظنونان اصلی خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری همسر و فرزند راننده یک تاکسی اینترنتی که به ضرب گلوله کشته شده بود، به عنوان مظنونین اصلی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار  علی ولیپور گورزی درباره جزئیات این پرونده، بامداد یکشنبه هجدهم تیرماه، رهگذران در خیابان کوروش غربی در منطقه جنت‌آباد شمالی با جسد مردی جوان که از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، روبه‌رو شده و موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دادند که درپی آن تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل حاضر شده و تحقیقات اولیه خود را در این خصوص آغاز کردند.

وی با اشاره به حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل وقوع جنایت، گفت: تیم جنایی در صحنه جنایت حضور داشت که ناگهان زنی میانسال با دختر 18 ساله‌اش خود را به میان جمعیتی که در اطراف جسد جمع شده بودند، رساند و با دیدن جسد شروع به داد و فریاد کرد. این زن مدعی بود که مقتول همسرش است و از ساعاتی قبل ناپدید شده است. در همین راستا نیز این زن و دخترش به مقر انتظامی منتقل شدند تا هدف تحقیقات قرار بگیرند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اظهارات این زن در مقر انتظامی گفت: زن میانسال که خود را بسیار بی‌تاب و نگران نشان می‌داد به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی گفت که چندین سال قبل با همسرش ازدواج کرده و صاحب دو دختر شده که یکی از آنها ازدواج کرده و دیگری که 18 سال سن دارد، با او زندگی می‌کند. این زن گفت که شوهرش راننده تاکسی اینترنتی بوده و خودش هم پرستار خانگی است، اما با توجه به اینکه از مدتی قبل پدرش در بیمارستان بستری شده او و خواهرش به صورت شیفتی در بیمارستان نزد پدرش هستند.

ولیپور گودرزی با اشاره به ادامه اظهارات همسر مقتول، گفت: این زن مدعی شد که شب گذشته نیز نزد پدرش بوده و وقتی صبح به خانه برگشته همسرش اعلام کرده که دچار معده درد شدید است، اما از آنجایی که باید برای کار به خانه‌ای می‌رفته بعد از دادن دارو به همسرش از خانه خارج شده و چند ساعت بعد هم که برگشته شوهرش در خانه نبوده و هر چه با تلفن همراهش نیز تماس گرفته پاسخی از او دریافت نکرده است. همچنین این زن مدعی شد با توجه به اینکه معده‌ همسرش هم درد می‌کرده نگران شده و با دخترش تصمیم گرفته تا به دنبال او بگردد تا در خیابان با دیدن جمعیتی که حوالی پارک جمع شده بودند به آنها نزدیک شده و جسد شوهرش را دیده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در ادامه تحقیقات با توجه به اینکه کنار جسد یک کیف لوازم پزشکی پیدا شده بود و احتمال می‌رفت متعلق به همسر مقتول باشد و همچنین از آنجا که همسر و دختر مقتول برای جست‌وجو به محل کشف جسد رفته بودند این فرضیه قوت گرفت که آنها از محل افتادن جسد در آن نقطه باخبر بوده‌اند، بنابراین بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران دستور بازداشت زن میانسال و دختر او را صادر کرد.

ولیپور گودرزی با بیان اینکه زن میانسال دوباره تحت بازجویی قرار گرفت، گفت: این زن ابتدا اظهارات ضد و نقیضی درباره زمان و مکان حضور خود در شب جنایت ارائه کرد اما اقدامات اطاعاتی نشان داد که او در زمان وقوع قتل در نزدیکی خیابان کوروش غربی حضور داشته و از گذشته نیز با همسرش که راننده تاکسی اینترنتی بوده اختلافاتی داشته است. با توجه این تناقض‌گویی و مدارک موجود، تیم جنایی به همسر و دختر مقتول به‌عنوان مظنونان اصلی قتل مشکوک شده و آنها  بازداشت شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: پس از تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان  اداره دهم پلیس آگاهی مأموریت یافتند با اقدامات کاراگاهی  و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم، بررسی‌های خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند. جسد مقتول نیز برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر