دستگیری عامل توهین به مقدسات در استان مرکزی

در طی تماس‌هایی از سوی مردم گزارشی از ایجاد رعب و وحشت از سوی فردی برای عزاداران عزای حسینی و توهین به شعائر حسینی و ارزش های اسلامی واصل شد که به دنبال این گزارش و اهمیت موضوع، در دستور کار قاطع پلیس قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: عامل توهین به مقدسات در استان مرکزی دستگیر شد.
 
سرهنگ احمد چگنی در گفت‌و‌گو با تسنیم، با اشاره به دستگیری عامل توهین به مقدسات در استان مرکزی اظهار داشت: در طی تماس‌هایی از سوی مردم گزارشی از ایجاد رعب و وحشت از سوی فردی برای عزاداران عزای حسینی و توهین به شعائر حسینی و ارزش های اسلامی واصل شد که به دنبال این گزارش و اهمیت موضوع، در دستور کار قاطع پلیس قرار گرفت.
 
وی افزود: امنیت خط قرمز پلیس در استان است و اجازه نمی دهیم کسی با رفتار غیرقانونی و هنجارشکن این موضوع را زیرپا گذاشته و با ایجاد رعب و وحشت و هتک حرمت نسبت به ارزش‌های اسلامی، اصول دینی و اعتقادی مردم را زیرپا بگذارد بنابراین این موضوع از سوی پلیس استان مرکزی مورد پیگیری جدی در شهرستان فراهان قرار گرفت تا با عامل این هتک حیثیت و ایجاد رعب و وحشت توسط یکی از اراذل و اوباش منطقه برخورد قاطع شود.
 
چگنی بیان کرد: براساس اشراف اطلاعاتی پلیس مشخص شد این فرد در یکی از محلات در منطقه فراهان استان مرکزی اقدام به قمه کشی و ایجاد رعب و وحشت برای مردم مومن و عزاداران حسینی شده و اقدام به توهین و هتک حیثیت شعائر حسینی نموده که پس از ارتکاب جرم اقدام به فرار کرده است.
 
وی اضافه کرد: خوشبختانه پلیس اشراف اطلاعاتی خوبی بر مسائل استان داشته و این هشدار را به طور قاطع به تمام کسانی که اقدام به عبور از خط قرمز امنیت می کنند می‌دهیم پلیس استان قاطع و بدون هیچ اغماضی با هرگونه جرم و عامل جرمی در استان برخورد می کند و اجازه نخواهیم داد کسی با اقدامات هنجارشکن، به هتک حرمت شعائر دینی و اقامه عزای حسینی و ایجاد رعب و وحشت برای عزاداران سید وسالار شهیدان بپردازد.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در این پرونده نیز پلیس قاطعانه با تعقیب و رصد عامل هتک حیثیت و ایجاد وحشت در مراسم عزای حسینی، طی 48 ساعت اقدام اطلاعاتی تخصصی فرد مجرم راشناسایی و طی یه عملیات موفق پلیسی اقدام به دستگیری وی در شهرستان فراهان استان مرکزی کرد.
 
چگنی خاطرنشان کرد: عامل این هتک حرمت عزای حسینی جوانی 22 ساله بود که با شناسایی و دستگیری وی پلیس موفق به ضبط یک قبضه قمه از وی شد که درنهایت متهم اقرار به بزه ارتکابی کرده و پس از تشکیل پرونده قضایی، متهم جهت سیرمراحل قانونی به دستگاه قضا معرفی شد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر