دایی: طارمی را من کشف کردم؛ ستاره‌ای که از دل انتقادها به قله رسید

علی دایی، اسطوره فوتبال ایران، از نقش خود در کشف استعداد مهدی طارمی و حمایت از او در برابر انتقادها سخن گفت. دایی با اشاره به سختی‌هایی که طارمی در ابتدای حضورش در پرسپولیس متحمل شد، او را ستاره‌ای توصیف کرد که با تلاش و پشتکار به قله‌های موفقیت رسید.

بهترین گلزن تاریخ رقابت‌های ملی، اولین کسی که در فوتبال سطح اول به مهدی طارمی میدان داد.

به گزارش طرفداری، علی دایی از وضعیت مهدی طارمی خشنود است.

حدود 10 سال پیش، زمانی که دایی سکان‌دار هدایت پرسپولیس بود از جوانی به‌نام مهدی طارمی رونمایی کرد. طارمی که ابتدا در پرسپولیس شماره 17 می‌پوشید در اوایل حضورش در جمع سرخ‌ها آنقدر محکم و با دقت عمل نمی‌کرد و باعث می‌شد تا عده‌ای از اهالی فوتبال به عملکرد او انتقاد کنند اما از همان موقع هم مشخص بود که در وی نشانی از استعداد وجود دارد.

حال علی دایی بعد از سال‌ها در گفت‌وگویی که با عادل فردوسی‌پور داشت درباره این موضوع صحبت کرد.

    مهدی طارمی بدون تردید کشف شما بود. یک بازیکن جوان ترکه‌ای در بوشهر که کسی نمی‌شناختش. یک سی دی به شما می‌رسد و فیلم بازی‌اش را می‌بینی و سپس در همان تمرین اول استعدادش را تشخیص می‌دهی. همیشه هم هرجا مهدی صحبت کرده، از شما یاد کرده‌است و حالا نیز از او به تازگی در اینتر رونمایی شده است. 

     خب اول و مهم‌تر از همه، آن استعداد و آن سعی و تلاش خودش بوده است. ما صرفا یک کار کوچک انجام دادیم و او را وارد مسیر کردیم. این مسیر را امثال مهدی به‌درستی ادامه دادند و به‌نظر من مهدی جز آن‌هایی بود که از همان جوانی‌ش خیلی خوب بود. من مهدی و احمد(نوراللهی) را به پرسپولیس آوردم و سر آن‌ها هرچی فحش بود از پیشکسوتان پرسپولیس خوردیم. امیدوارم وی همین مسیر را دنبال کند و به پیشرفتش ادامه دهد. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر