۲۲ متری؛ خانه ای که این روزها پرطرفدار شده است! (+تصاویر)

در فضای داخلی خانه کلوور از چوب صنوبر، صفحه کابینت بتنی مدرن، و کابینت های سبز رنگ استفاده شده و یک حمام کامل نیز در دسترس است. خانه کلوور با این روزها در فضای مجازی وایرال شده و به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفته است...

عصر ایران - پروژه کلوور (the clover) معرفی شده توسط شرکت مادرن تاینی لیوینگ (Modern Tiny Living) مستقر در اوهایو، آمریکا، یک خانه کاربردی و کوچک روی چرخ است. کلوور همه نیازهای مالک خود را در مساحتی به اندازه 22 متر مربع تامین می کند. برای رسیدگی به مشکل رایجی که صاحبان خانه های کوچک هنگام صرفه جویی در فضا با آن مواجه می شوند، خانه کلوور دارای یک بخش نشیمن جادار و یو (U) شکل است که به رغم اندازه کوچک، همچنان دنج و دلپذیر است.

خانه کلوور

کلوور؛ خانه ای کوچک، متحرک اما جادار

مادرن تاینی لیوینگ در زمینه معرفی خانه های کوچک فعالیت می کند. محصولات این شرکت به رغم اندازه کوچک خود با چند ترفند استفاده چند منظوره و کارآمد از فضا همچنان جادار و کاربردی هستند. خانه کلوور تنها 7 متر درازا دارد، اما دارای فضای ذخیره سازی داخلی اضافی هم در زیر قسمت نشیمن و هم راه پله ای است که به اتاق خواب منتهی می شود.

در فضای داخلی خانه از چوب صنوبر، صفحه کابینت بتنی مدرن، و کابینت های سبز رنگ استفاده شده و یک حمام کامل نیز در دسترس است. این در شرایطی است که می توان فضای داخلی را با توجه به نیاز و ترجیح شخصی مالک شخصی سازی کرد. اتاق زیر شیروانی بزرگ خانه کلوور دارای یک فضای خواب مجزا با حریم خصوصی کافی است. همچنین امکان باز کردن صندلی های بخش نشیمن برای تبدیل شدن به یک تختخواب اضافی دو نفره وجود دارد.

خانه کلوور

خانه کلوور

خانه کلوور

خانه کلوور

خانه کلوور

خانه کلوور

خانه کلوور

خانه کلوور

خانه کلوور

خانه کلوور

خانه کلوور

خانه کلوور

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر