فناوری بازار سهام آسیا را تکان داد

بخش فناوری با تایید رسمی کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مبنی بر آغاز معاملات صندوق‌های قابل معامله در بورس اتریوم از ۲۳ جولای شاهد افزایش علاقه بود.

بازارهای آسیایی درگیر اخبار فناوری و خروج بایدن شدند و عملکرد متفاوتی نشان دادند.
 
به گزارش ایسنا، بازار سهام‌ آسیا عملکرد متفاوتی داشت زیرا سرمایه‌گذاران اخبار رشد در حوزه فناوری را در مقابل نگرانی‌ها در مورد تاثیر خروج جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا از رقابت‌های انتخاباتی 2024 بر بزرگترین اقتصاد جهان را ارزیابی کردند.
 
بخش فناوری با تایید رسمی کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مبنی بر آغاز معاملات صندوق‌های قابل معامله در بورس اتریوم از 23 جولای شاهد افزایش علاقه بود.
 
این خبر، همراه با بحث‌های اوپن ای و برودکام در مورد تراشه هوش مصنوعی جدید و برنامه‌های تسلا برای استقرار ربات‌های انسان‌نما زودتر از حد انتظار، به خوش‌بینی در حوزه فناوری دامن زد.
 
این موارد بازار و در حال حاضر سهام وال استریت را افزایش داده است.
 
در ساعت چهار و 34 دقیقه صبح به وقت اروپا، هانگ سنگ هنگ کنگ ثابت ماند، در حالی که شاخص سهام استرالیا و کوسپی کامپوزیت کره جنوبی به ترتیب 0.69 درصد و 0.42 درصد افزایش ثبت کردند.
 
کامپوزیت شانگهای در ساعت چهار و 34 دقیقه صبح به وقت اروپا 0.46 درصد کاهش یافت و شنژن کامپوزیت یک دقیقه بعد 1.28 درصد نزول کرد.
 
مارکت نوشت، دلار در ساعت چهار و 35 دقیقه صبح به وقت اروپا با 0.25 درصد کاهش در برابر ین به 156.6835 ین رسید و نیکی 225 ژاپن در همان زمان 0.20 درصد افزایش یافت.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر