اینفینیتی کیو اکس۸۰ مدل ۲۰۲۵: غول جدید شاسی بلندهای لوکس (عکس)

اینفینیتی کیو اکس۸۰ مدل ۲۰۲۵ یک غول ژاپنی به طول ۵۳۳۰ میلیمتر است. لوگوی نورانی، دستگیره های پاپ آپ، رینگ های آلومینیومی ۲۲ اینچی، ۴۵۶۰ لیتر فضای کابین، تعلیق بادی تطبیقی، شاخص یدک کشی ۳۸۵۰ کیلوگرم و... از ویژگی های این خودرو هستند...

عصر ایران- اینفینیتی کیو اکس80 در مدل 2025 همان فرمول لوکس ژاپنی را دنبال می کند که از این برند انتظار می رود. در فضای کابین از سامانه خنک‌ کننده بایومتریک استفاده شده که یک حسگر مادون قرمز جانمایی شده در سقف را برای آنالیز پیوسته گرمای بدن سرنشین ها مورد استفاده قرار می دهد تا دستورات دقیقی را برای فعال سازی خودکار به سیستم خنک کننده ارسال کند.
 

لذت سرد و گرم ؛ 100 درصد هوشمند!

در کابین امکان سفارش تریم چوب، دو نمایشگر باگیفیت 14.3 اینچی ویژه اطلاعات کیلومتر و سیستم سرگرمی، نمایشگر 9 اینچی تنظیمات سیستم تهویه، ماساژور صندلی، گرم کن، نورپردازی 64 رنگ، سیستم صوتی Klipsch با 1200 وات خروجی و 24 بلندگو در نظر گرفته شده است.
 

8 سیلندرم آرزوست!

یکی از مواردی که باید به عنوان امتیاز منفی برای مدل 2025 اینفینیتی کیو اکس80 در نظر داشت به حذف پیشرانه قلدر 8 سیلندر آن و جایگزینی پیشرانه 6 سیلندر 3.5 لیتری توربودوقلو با 450 اسب­‌بخار خروجی و 700 نیوتن‌متر گشتاور اشاره کرد. این مجموعه با جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک و سامانه تمام چرخ محرک هماهنگ می شود. البته قلب 6 سیلندر هم در نوع خود بسیار قدرتمند است اما به هر ترتیب عاشقان 8 سیلندر را راضی نخواهد کرد.
 
گفتنی است که شاسی مستقل کیو اکس80 در مقایسه با مدل قبلی حدود 57 درصد استحکام بیشتری دارد. 
 

اینفینیتی کیو اکس80 مدل 2025

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر