انهدام یک شرکت هرمی در عباس آباد

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از انجام تحقیقات پلیسی و احراز صحت موضوع خبر داد و گفت: با اقدامات صورت گرفته محل فعالیت اعضای این شرکت هرمی در یک باب منزل مسکونی شناسایی و ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از دستگیری 19 نفر از افراد یک باند شرکت هرمی در شهرستان عباس آباد خبر داد.

سرهنگ داود صفاری زاده با بیان اینکه فعالیت در قالب شرکت‌های هرمی مانع رشد و شکوفایی اقتصادی شده و ریشه و انگیزه تولید را از بین می‌برد، اظهار کرد: فعالیت اینگونه شرکت‌ها هیچ وجهه قانونی ندارد.

 به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی در ادامه با اشاره به دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در شهرستان عباس آباد، گفت: بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از انجام تحقیقات پلیسی و احراز صحت موضوع خبر داد و افزود: با اقدامات صورت گرفته محل فعالیت اعضای این باند در یک باب منزل مسکونی شناسایی و ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی در ادامه به دستگیری 19 نفر از اعضای این شرکت هرمی را اشاره کرد و بیان داشت: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ صفاری زاده در پایان خاطرنشان کرد: علیرغم هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه اینگونه شرکت‌ها، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در شرکت‌های هرمی نابود می‌کنند.

کشف محموله قاچاق 4 میلیاردی در نوشهر

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، از کشف محموله قاچاق 4میلیارد و 200 میلیون ریالی خبر داد.

سرهنگ علی اکبر درویشی در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز و ایجاد ثبات و رونق  در بازار داخلی با دریافت خبری مبنی بر فعالیت تعدادی افراد سودجودر بازار با تهیه و توزیع کالای قاچاق، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، یک انبار ویژه نگهداری محموله قاچاق را شناسایی و با انجام هماهنگی قضایی در بازرسی از آن مقدار قابل توجهی انواع نوشیدنی، آدامس، سیگار، انواع شکلات، انواع نسکافه به ارزش ریالی  چهار میلیارد و دویست میلیون ریال کشف و ضبط  شد.

فرمانده انتظامی نوشهر گفت: ماموران در این زمینه پرونده‌ای تشکیل داده و به مرجع قضایی ارسال کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر