رئال مادرید به دنبال جانشین دو ستاره تا سال ۲۰۲۵

واضح است که رئال مادرید باید در یکی دو سال آینده مدافع راست بخرد؛ دنی کارواخال ۳۲ساله و لوکاس واسکس ۳۳ساله به پایان دوران فوتبال خود نزدیک می‌شوند و فعلاً که جانشینی برای آنها در نظر گرفته نشده، بنابراین باید در سال ۲۰۲۵ به دنبال جانشین طراز اولی برای آنها باشند.

رئال مادرید باید در یکی دو سال آینده به دنبال جذب بازیکن در پست مدافع راست باشد.

به گزارش ایلنا، واضح است که رئال مادرید باید در یکی دو سال آینده مدافع راست بخرد. دنی کارواخال 32ساله و لوکاس واسکس 33ساله به پایان دوران فوتبال خود نزدیک می‌شوند و فعلاً که جانشینی برای آنها در نظر گرفته نشده، بنابراین باید در سال 2025 به دنبال جانشین طراز اولی برای آنها باشند. 

تصمیم بزرگی است و جای تعجب ندارد که مذاکرات از همین حالا شروع شود. در چند هفته اخیر شایعاتی درباره تلاش رئال‌مادرید برای جذب ترنت الکساندر آرنولد از لیورپول مطرح شده. جالب اینکه مدافع راست در کلاس جهانی قرمزها تا پایان فصل پیش‌رو با این تیم قرارداد دارد و اگر قراردادش را تمدید نکند، به عنوان بازیکن آزاد راهی پایتخت اسپانیا می‌شود. گفته می‌شود آرنولد مایل است به مادرید بیاید جایی که در کنار جود بلینگام یکی از بهترین دوستان فوتبالی‌اش بازی خواهد کرد. 

نمایندگان او صحبت‌هایی با مقامات رئال‌مادرید کرده‌اند بنابراین ایده انتقال به پرافتخارترین تیم اروپا کاملاً در ذهن این بازیکن 25 ساله جای گرفته است. رئال‌مادرید در یکی دو سال گذشته از این ترفند برای جذب بازیکنان مورد نظر بهره برده است. کیلیان امباپه را به عنوان بازیکن آزاد از پاری‌سن‌ژرمن به خدمت گرفتند بعد از آنکه صبر کردند تا قراردادش تمام شود و می‌توانند آلفونسو دیویس که هدف اصلی‌شان برای بازی در دفاع چپ است نیز به همین شیوه جذب کنند. 

الکساندر آرنولد فوتبالیست فوق‌العاده‌ای است و در سال‌های اخیر این را به خوبی نشان داده است. اضافه شدن او به خط دفاعی رئال می‌تواند اتفاق شگفت‌انگیزی باشد هر چند درباره توانایی‌های دفاعی او نگرانی‌هایی وجود دارد؛ خود کارواخال هم بهترین مدافع نیست اما در این 10 سال نقش مهمی در موفقیت‌های تیمش ایفا کرده است. اگر بتوانند او را به عنوان بازیکن آزاد بگیرند که باتوجه به اهمیتش برای لیورپول کمی بعید به نظر می‌رسد، تجارت فوق‌العاده‌ای انجام داده‌اند. در دنیای واقعی‌تر، باید مبلغ قابل توجهی برای او بپردازند. گفته می‌شود لیورپول برای یک سال باقیمانده از قرارداد او 80 میلیون یورو می‌خواهد. رئال مادرید اگر نتواند آرنولد را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد، احتمالاً از او عبور می‌کنند. به همین دلیل است که بذر تردید را در ذهن او کاشته‌اند و امیدوارند علاقه‌اش به رئال باعث شود قرارداد جدیدی با لیورپول نبندد، باید دید در 10 ماه آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر