پسر قذافی درباره ناپدید شدن امام موسی صدر: به اطلاعات وزیر اسبق محیط‌زیست لبنان گوش دهید/ اگر صحت اظهاراتش ثابت شود، او تمام حقیقت را می‌داند

هانیبال قذافی، پسر «معمر قذافی» دیکتاتور سابق لیبی در گفتگو با خبرگزاری «نووستی» در این باره اظهار کرد: دستگاه قضایی لبنان خواستار دسترسی به هر گونه اطلاعاتی است که می‌تواند به حقیقت درباره پرونده امام موسی صدر کمک کند.

پسر دیکتاتور سابق لیبی در تازه‌ترین اظهار نظر خود درباره پرونده ناپدید شدن «امام موسی صدر» به جزئیاتی در این باره اشاره کرد.

به گزارش برنا، هانیبال قذافی، پسر «معمر قذافی» دیکتاتور سابق لیبی در گفت‌وگو با خبرگزاری «نووستی» در این باره اظهار کرد: دستگاه قضایی لبنان خواستار دسترسی به هر گونه اطلاعاتی است که می‌تواند به حقیقت درباره پرونده امام موسی صدر کمک کند.

هانیبال قذافی از بازپرس قضایی پرونده امام موسی صدر خواست که اظهارات «وئام وهاب» وزیر اسبق محیط زیست لبنان را، «اطلاعات» درباره این پرونده تلقی کند و به اطلاعاتی که وهاب در اختیار دارد گوش دهد.

وی افزود: اگر اظهارات وهاب نادرست باشد، این اقدام در راستای تلاش برای گمراه کردن روند تحقیقات تلقی می‌شود و اگر صحت اظهارات او ثابت شود، تمام حقیقت را او می‌داند.

وئام وهاب پیشتر در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرده بود که اطلاعاتی درباره سرنوشت امام موسی صدر در اختیار دارد و این اطلاعات را در جریان دیدارش با معمر قذافی به دست آورده است، اما برای جلوگیری از مواجه شدن با مشکل نتوانسته این اطلاعات را فاش کند.

هانیبال قذافی متولد سپتامبر 1975، در سال 2012 ربوده شد، در واقع یک زن او را فریب داد تا برای پیگیری پرونده برادرش سیف‌الاسلام به لبنان برود؛ اما به محض ورود به لبنان توسط یک گروه مسلح ناشناس ربوده شد، در ادامه او از دست این گروه آزاد شد.

اما دستگاه قضایی لبنان هانیبال قذافی را به اتهام پنهان کردن اطلاعاتی درباره سرنوشت امام موسی صدر و همراهانش محمد یعقوب و عباس بدرالدین که سال 1978 در طرابلس ناپدید شدند، بازداشت کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر