کاهش ۲۰ درصدی برخورد قطار با عابران پیاده در راه آهن استان تهران

رئیس کل دادگستری: جمع‌آوری گذرگاه همسطح قاسم آباد با اجرای پل رو گذر بزرگ پیامبر اعظم (ص)، جمع‌آوری گذرگاه همسطح شهرقدس با اجرای پل رو گذر و زیر گذر در محل مذکور، تعریض زیر گذر بهرام واقع در کیلومتر ۳۷ ورامین و اجرای زیر گذر عابر پیاده مهرشهر از جمله اقدامات انجام شده به‌منظور ایمن‌سازی خطوط راه آهن استان تهران است.

رئیس کل دادگستری استان تهران از کاهش 20 درصدی برخورد قطار با عابران پیاده در محدوده حریم راه آهن استان تهران با اقدامات اصلاحی و ایمن‌سازی‌های صورت گرفته خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری کل استان تهران، علی القاصی با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته به‌منظور ایمن‌سازی خطوط راه آهن استان تهران در پی ورود دستگاه قضا گفت: با توجه به بروز حوادث مختلف در خطوط راه آهن استان تهران و خسارات جانی و مالی ناشی از حوادث مرتبط با این موضوع، دستگاه قضا از حیث صیانت از حقوق عامه ایمن‌سازی خطوط راه آهن استان تهران را در دستور کار قرار داد.

رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن اشاره به کاهش 20 درصدی برخورد قطار با عابران پیاده در محدوده حریم راه آهن استان تهران با اقدامات اصلاحی و ایمن‌سازی‌های صورت گرفته عنوان کرد: جمع‌آوری گذرگاه همسطح قاسم آباد با اجرای پل رو گذر بزرگ پیامبر اعظم(ص)، جمع‌آوری گذرگاه همسطح شهرقدس با اجرای پل رو گذر و زیر گذر در محل مذکور، تعریض زیر گذر بهرام واقع در کیلومتر 37 ورامین و اجرای زیر گذر عابر پیاده مهرشهر از جمله اقدامات انجام شده به‌منظور ایمن‌سازی خطوط راه آهن استان تهران است.

وی در پایان به برخی از اقدامات انجام شده در راستای انسداد حریم راه آهن استان تهران به‌منظور جلوگیری از رفت و آمدهای غیرمجاز از روی خطوط اشاره کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر