همکاری اصناف خراسان رضوی با خاموشی و تعطیلی برای مدیریت کمبود برق

در پی کمبود برق در کشور، مسئولان استان خراسان رضوی با اصناف مشهد جلسه‌ای برگزار کردند. در این جلسه برای کاهش مصرف برق، تصمیماتی از جمله خاموشی تابلوهای تبلیغاتی اصناف و تعطیلی واحدهای صنفی به مدت ۲۰ روز در ساعات ۱۳ تا ۱۷ اتخاذ گردید.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی از تدابیری برای رفع کمبود برق خبر داد و گفت: از تاریخ چهارشنبه3 مرداد به مدت 20 روز از ساعت 13 الی 17 همه صنوف به استثناء اصناف با شرایط خاص بدون این که برق آنها قطع گردد اقدام به تعطیلی واحد صنفی خود کنند.

به گزارش فارس، سیدهادی شریعت یار اظهار کرد: با توجه به کمبود برق در کشور و به منظور پیشگیری از قطعی برق واحدهای تولیدی و صنعتی و جلوگیری از گسترش قطعی برق به سایر حوزه های مصارف، جلسه ای با حضور مسئولان اتحادیه های صنفی مشهد در محل اتاق اصناف تشکیل شد.

معاون حفظ حقوق عامه و پیشگیری از جرم دادسرای عمومی و انقلاب مشهد افزود:  با توجه به توضیح و تبیین ضرورت کاهش مصرف برق و ضمن تقدیر و تشکر بابت درک صحیح همه حاضرین از موضوع، نقطه نظرات و پیشنهاد‌هایی مطرح گردید که حتماً باید در آینده مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: در شرایط فعلی به اتفاق آراء مصوب شد که از تاریخ چهارشنبه 3 مردادماه به مدت 20 روز ( ایام پیک مصرف برق و ورود سامانه گرمایشی در کشور) از ساعت 13 الی 17 همه صنوف به استثناء آن هایی که به علت شرایط خاص و ویژه مستثنی گردیده اند ( که توسط اتاق اصناف اعلام گردیده است ) بدون این که برق آنها قطع گردد اقدام به تعطیلی واحد صنفی خود بنمایند.

خاموشی 20 روزه تابلوهای تبلیغاتی اصناف

وی گفت: همچنین مقرر گردید همه واحد های صنفی، بدون هیچ گونه استثناء تابلوهای تبلیغاتی ( نئون و …) سردرب و داخل محیط صنفی خود را در بازه زمانی 3 مردادماه تا 23 ماه جاری در همه ساعات شبانه روز خاموش نمایند و شرکت توزیع نیروی برق مشهد گزارش کاهش مصرف برق به دلیل اجرای مصوبات فوق و میزان همکاری واحدهای صنفی در این خصوص را به صورت روزانه به این معاونت، اتاق اصناف و فرمانداری مشهد ارسال نماید.

معاون حفظ حقوق عامه و پیشگیری از جرم دادسرای عمومی و انقلاب مشهد  ادامه داد:‌اتاق اصناف نیز علاوه بر نظارت لازم از طریق بازرسان اتحادیه ها، میزان همکاری انجام شده در راستای کاهش مصرف برق را به اتحادیه ها به نحو مقتضی منعکس نموده تا به اعضاء اطلاع رسانی و تقدیر و تشکر انجام پذیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر