بازداشت کارمند خیانتکار یک داروخانه در شهرک ولیعصر تهران

در جریان بازرسی از مخفیگاه این فرد مقداری از داروهای سرقتی مانند خمیردندان های گران قیمت و داروها و ویتامین های خاص و کم‌یاب سرقتی هم کشف و ضبط شد.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری کارمند یک داروخانه که اقدام به سرقت 50 میلیارد ریالی از محل کار خود کرده بود، خبر داد.

سرهنگ علی فرخ‌پور در گفت‌وگو با ایسنا درباره جزئیات این پرونده گفت: در پی سرقت از یک داروخانه در محدوده شهرک ولیعصر، تحقیقات از این واحد توسط همکاران من آغاز شد و در بررسی فیلم‌های دوربین مداربسته مشخص شد زنی که در این واحد صنفی مشغول به کار است، از این داروخانه سرقت کرده است.

وی افزود: هویت این فرد بلافاصله شناسایی شد و با حکم قضایی برای دستگیری وی اقدام کردیم. در جریان بازرسی از مخفیگاه این فرد مقداری از داروهای سرقتی مانند خمیردندان های گران قیمت و داروها و ویتامین های خاص و کم‌یاب سرقتی هم کشف و ضبط شد. 

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: ارزش ارقام سرقتی پنج میلیارد تومان است که تاکنون دو میلیارد تومان آن کشف شده است.

فرخ پور گفت که مالخر این سارق نیز دستگیر شده و مشخص شده این آقا چندماه پیش در همین داروخانه کار می‌کرده اما به علت تخلف، اخراج شده بود. 

من به کارمندانم اعتماد داشتم 

سبحانی پور، مدیر این داروخانه نیز در گفت‌وگو با ایسنا گفت: من یک دکتر داروساز هستم و در منطقه شهرک ولیعصر داروخانه دارم .مدتی بود که حس کردم هم از پول های صندوق کم می شود و هم برخی داروها به یک باره گم می‌شوند. به همین دلیل تصمیم گرفتم فیلم های دوربین مداربسته را بررسی کنم. این مسئله با یکی از کارمندان مورد اعتمادم در میان گذاشتم و بررسی هایمان را آغاز کردیم تا اینکه در یکی از فیلم ها مشاهده کردیم یکی از خانم‌هایی که ماه ها بود در داروخانه ام کار می‌کرد؛ از من دزدی کرده است.

این مالباخته ادامه داد: در فیلم ها مشخص شد این فرد یا از دخل پول نقد برمی‌دارد یا اقدام به برداشت برخی داروهای گران قیمت کرده و آنها را در کیف یا ظرف غذایش پنهان کرده است. ما چند روز این خانم را تحت نظر گرفتیم و یک روز در حین سرقت بالاسر او رفتیم و به پلیس خبر دادیم و متوجه شدیم که ماه‌هاست از ما سرقت کرده است.

وی افزود: در بررسی‌های پلیس مشخص شد این خانم، داروها را به مردی که مالخرش بوده تحویل می‌داده و پول ها را نیز برای خود برمی داشته است که خوشبختانه هر دو متهم دستگیر شدند و من از پلیس بسیار متشکرم. این خانم نزدیک به سه سال برای من کار می کرد و من به او اعتماد داشتم به همین دلیل دوربین ها را دائما چک نمی کردم؛ اما مشخص شد در تمام این مدت از من سرقت می کرده و تاکنون به من نزدیک پنج میلیارد تومان ضرر زده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر