آمریکا : باید فشارها بر ایران به دلیل شرایط یمن تشدید شود

هانس گرادنبرگ، نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن در نشست شورای امنیت: تقابل میان جنبش انصارالله یمن و اسرائیل نشان دهنده سطح جدید و خطرناکی از منازعه در خاورمیانه است. حملات به کشتی‌های بین المللی در دریای سرخ و آب‌های اطراف آن باعث نگرانی جدی ماست.

نماینده آمریکا در نشست شورای امنیت خواستار تشدید فشارها بر ایران شد.

به گزارش مهر به نقل از الجزیره، نشست شورای امنیت پیرامون شرایط خاورمیانه و جنگ غزه در حالی برگزار شد که همچنان توحش رژیم صهیونیستی در این باریکه ادامه دارد و سازمان ملل در متوقف ساختن تل آویو در جنایاتش علیه بشریت ناتوان بوده است.

هانس گرادنبرگ، نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن در این نشست با ارائه گزارشی گفت: تقابل میان جنبش انصارالله یمن و اسرائیل نشان دهنده سطح جدید و خطرناکی از منازعه در خاورمیانه است. حملات به کشتی‌های بین المللی در دریای سرخ و آب‌های اطراف آن باعث نگرانی جدی ماست.

رابرت وود، معاون هیأت دیپلماتیک آمریکا در سازمان ملل در این نشست گفت: ما شاهد حملات انصارالله یمن به سمت اسرائیل هستیم به طوری که آنها طی ماه‌های اخیر بیش از 200 موشک و پهپاد را به سمت تل آویو شلیک کرده‌اند.

وی در ادامه با متهم کردن ایران به نقض قطعنامه‌های شورای امنیت، افزود: انصارالله در 19 ژوئیه یک پهپاد که به نظر ایرانی بوده است را به سمت تل آویو شلیک کرد. این موضوع موردی دیگر از نقض قطعنامه‌های شورای امنیت از سوی ایران است.

این مقام آمریکایی خواستار تشدید فشارها بر ایران به دلیل به خطر انداختن راهکاری سیاسی برای حل مشکلات یمن شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر