تجمع اعتراضی یهودیان داخل کنگره آمریکا پیش از سخنرانی نتانیاهو

ائتلاف «یهود برای توقف ارسال تسلیحات به اسرائیل» داخل کنگره آمریکا تجمع کرده و خواهان توقف جنگ غزه و ارسال تسلیحات به رژیم صهیونیستی شدند.

جمعی از یهودیان پیش از سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا، داخل ساختمان کنگره تظاهرات کرده و خواهان آزادی فلسطین، توقف جنگ غزه و عدم ارسال تسلیحات به رژیم صهیونیستی شدند.

به گزارش ایسنا، ائتلاف «یهود برای توقف ارسال تسلیحات به اسرائیل» داخل کنگره آمریکا تجمع کرده و خواهان توقف جنگ غزه و ارسال تسلیحات به رژیم صهیونیستی شدند.

تظاهرکنندگان وارد ساختمان کنگره شده و در اعتراض به سخنرانی «بنبامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی که قرار است فردا چهارشنبه انجام شود، تحصن کردند.

آنها شعارهایی درباره آزادی فلسطین، توقف جنگ غزه و توقف تجهیز رژیم صهیونیستی به تسلیحات سر دادند.

امنیت کنگره نیز برای متفرق کردن این تجمع وارد شد و تعدادی از معترضان را بازداشت کرد.

تلویزیون رژیم صهیونیستی هم گزارش کرد تنش زیادی در دیدار میان «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و خانواده‌های اسرای صهیونیستی در واشنگتن وجود دارد.

تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش کرد نتانیاهو به خانواده‌های اسرای صهیونیستی تاکید کرد سیاستش اعمال فشار بر حماس و عدم پذیرش شروط این جنبش در مورد آتش‌بس است.

طبق گزارش تلویزیون این رژیم، نتانیاهو به میانجی‌ها اعلام کرده، حضور در محور فیلادلفیا اهرم فشاری بر حماس جهت اجرای مرحله دوم عملیات است.

از سوی دیگر، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نوشت تظاهرکنندگان صهیونیستی امشب نیز خیابان «ایالون» در تل‌آویو را بسته و خواهان تبادل اسرا و آزادی اسرای صهیونیستی شدند.

«یائیر لاپید» رهبر حزب اپوزیسیون رژیم صهیونیستی هم در واکنش به سفر نتانیاهو به آمریکا به جای پرداختن به موضوع آتش‌بس و تبادل اسرا، گفت: اگر نتانیاهو به همان اندازه که دنبال اخاذی و گذراندن آخر هفته در آمریکاست، به امنیت اهمیت می‌داد، بدون شک مانع از شکست در عملیات هفتم اکتبر حماس می‌شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر