سخنگوی دولت : آیین نامه حمایت مناسب از گزارشگران فساد تصویب شد

سخنگوی دولت بیان کرد: آیین نامه حمایت مناسب از گزارشگران فساد تصویب شد و پیش بینی لازم برای حمایت از این افراد در این لایحه انجام شد.

سخنگوی دولت گفت: آیین نامه حمایت مناسب از گزارشگران فساد تصویب شد و پیش بینی لازم برای حمایت از این افراد در این لایحه انجام شد.
 
به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز جلسه هیات وزیران تشکیل شد و وزرا و اعضای هیات دولت گزارش عملکرد خود را ارائه کردند.
 
وی ادامه داد: امروز اولین آیین نامه اجرایی قانون برنامه هفتم توسعه تصویب شد. آیین نامه متناسب سازی حقوق بازنشستگان را داشته ایم اما مصوبه امروز اولین آیین نامه بعد از ابلاغ برنامه هفتم توسعه است. بر اساس این آیین نامه برای صیانت بهتر از اموال عمومی، مشوق هایی برای مدیران و کارشناسان و حقوقدان در همه دستگاه های اجرایی پیش بینی شد.
 
سخنگوی دولت بیان کرد: آیین نامه حمایت مناسب از گزارشگران فساد تصویب شد و پیش بینی لازم برای حمایت از این افراد در این لایحه انجام شد.
 
وی ادامه داد: در آیین نامه سازوکارهای مناسب برای حمایت از گزارشگران فساد پیش‌بینی شده است؛ امکان رتبه بندی گزارش‌ها و پیش‌بینی محرمانگی گزارش ها در این آیین نامه دیده شده است.
 
بهادری خاطرنشان کرد: امروز همچنین هیات وزیران در راستای اجرای قانون بودجه، برای افزایش کمک پرداختی مراکز توان بخشی و همچنین افزایش حق پرستاری معلولان موافقت کرد.
 
سخنگوی دولت همچنین گفت: رئیس‌جمهور منتخب بر اجرایی سازی سیاست‌های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب تاکید دارد که موضوعات متنوع و متعددی در این راستا وجود دارد؛ مثلا عادلانه سازی پرداخت‌ها یکی از این موارد است که نیمه تمام مانده است. لایحه ای در این زمینه به مجلس ارسال شده که باید تصویب شود و آیین‌نامه‌هایی وجود دارد که باید اجرایی شود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر