جواد امام : آقای مهاجری ! ایجاد هر ۹ روز یک بحران حاصل تفکر اردوگاه اصولگرایی بود

«آقای محمد مهاجری ، صاحب هشتگ مااصولگرا‌ها و از چهره‌های جریان اصولگرا در سال‌های اخیر همواره تلاش کرده نقش منتقد را ایفا کند. ایشان این روز‌ها نیز بیکار نمانده و هر از گاهی با نوشتن مطلبی تلاش می‌کند چهره‌ای مستقل از جریان سیاسی متبوع‌اش نشان دهد؛ چرایی‌اش را خدا می‌داند؛ مشخص خواهد شد!»

جواد امام سخنگوی جبهه ی اصلاحات خطاب به محمد مهاجری توییتی منتشر کرد.
 
امام در این توییت نوشت:
 
سخنی با جناب آقای مهاجری
 
آقای محمد مهاجری، صاحب هشتگ مااصولگراها و از چهره‌های جریان اصولگرا در سال‌های اخیر همواره تلاش کرده نقش منتقد را ایفا کند. ایشان این روزها نیز بیکار نمانده و هر از گاهی با نوشتن مطلبی تلاش می‌کند چهره‌ای مستقل از جریان سیاسی متبوع‌اش نشان دهد؛ چرایی‌اش را خدا می‌داند؛ مشخص خواهد شد!
 
می‌ماند چند نکته خطاب به ایشان؛
 
1) آقای مهاجری! ایجاد هر 9 روز یک بحران و سنگ‌اندازی در هشت سال دولت_اصلاحات و آنچه طی یازده سال (احمدی‌نژاد+رییسی) بر کشور گذشت، و فجایعی که آفریده شد، حاصل تفکر اردوگاه اصولگرایی بود؛ اصول‌گراییِ ناب. لذا، انتقادهای کوبنده از جایی به بعد بی‌معناست. پس، مسئولیت بپذیرید!
 
2) آقای مهاجری! امروز مردم ایران- با هر میزان از مشارکت- جریان اصلاحات و کاندیدای جبهه اصلاحات ایران را شایسته اداره امور عمومی‌شان دیده‌اند. لذا، اصولگرایان باید بپذیرند که «نه» شنیده‌اند و نسخه‌شان مقبول مردم نیفتاده است، بنابراین ادبیات‌تان نباید از جنس امر و نهی باشد!
 
3) آقای مهاجری! خودانتقادی و نقدهای صریح‌تان به‌جای خود، نقدهای خارج از قواره‌تان هم به‌جای خود! زنبیل گذاشتن و صف تشکیل دادن برای ورود به دولت، کار جریان اصولگرایی است، آمار استخدام فله‌ای، بدون تخصص، بدون تجربه و خارج از ضوابط مؤید این ادعاست. اصلاح‌طلبان با دیسپلین و بنا بر صلاحیت وارد می‌شوند، که اگر چنین نباشند، فرصت‌طلب‌اند.
 
4) آقای مهاجری! از نهج‌البلاغه خواندن هم گفته بودید و نامی هم از سید رضی آورده بودید. اگر اصول‌گرایان تا الان به نهج‌البلاغه بی‌تفاوت بوده‌اند و دکتر پزشکیان غافلگیرشان کرده است، نباید غمگین باشند. فرصت جبران همواره وجود دارد؛ نهج‌البلاغه بخوانید و آموزه‌های‌اش را به‌کار ببندید. شاید فردا دیر باشد!
 
جواد امام : آقای مهاجری ! ایجاد هر 9 روز یک بحران حاصل تفکر اردوگاه اصولگرایی بود
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر